OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Przetarg na odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Lipno
Numer ogłoszenia: 416522 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Lipnie , ul. A. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2886202, faks 054 2886200.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lipno.nowoczesnagmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Lipno.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: odśnieżanie dróg gminnych na terenie poszczególnych rejonów (sołectw) w gminie Lipno. Zamówienie obejmuje 200 godzin pracy zestawu odśnieżającego dla każdego rejonu. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. 2. Ilości godzin o których mowa w pkt. 1 są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego w zależności od potrzeb uzależnionych od warunków atmosferycznych. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu zamówienia przez Zamawiającego mniejszej ilości godzin niż te, które zostały określone w pkt. 1. 3. Ofertę można złożyć na wykonanie usług na terenie niżej wymienionych rejonów (sołectw): Rejon I - Popowo, Łochocin, Wichowo, Zbytkowo, Rejon II - Ostrowitko, Krzyżówki, Barany, Grabiny Rejon III - Ostrowite, Tomaszewo, Rumunki Głodowskie, Huta Głodowska Rejon IV - Radomice, Białowieżyn, Kłokock, Lipno II, Ignackowo Rejon V - Brzeźno, Komorowo, Maliszewo, Ośmiałowo, Biskupin Rejon VI - Głodowo, Wierzbick, Piątki, Okrąg Rejon VII - Chlebowo, Jankowo, Trzebiegoszcz Rejon VIII - Złotopole, Jastrzębie, Lipno I Rejon IX - Chodorążek, Karnkowo, Karnkowskie Rumunki, Kolankowo Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdy z w/w rejonów pod warunkiem, że oferent zagwarantuje jedną jednostkę sprzętu odśnieżającego na odśnieżanie nie więcej niż jednego z rejonów. 3. Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) : 90.62.00.00 - 9 - Usługi odśnieżania 4. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zgłoszenia sołtysów sołectw wymienionych w pkt. 2. W przypadku jednoczesnego zgłoszenia zapotrzebowania kilku sołectw z danego rejonu, czas pracy w pierwszej dobie odśnieżania należy podzielić proporcjonalnie na poszczególne sołectwa. O kolejności odśnieżania dróg na terenie sołectwa decyduje Sołtys mając na uwadze ważność drogi oraz ograniczenie do minimum zbędnych przejazdów sprzętu odśnieżającego. 5. Zamawiający zastrzega, że rozpoczęcie prac w poszczególnych rejonach winno nastąpić w ciągu 4 godzin od chwili wystąpienia złych warunków atmosferycznych i zgłoszenia potrzeby odśnieżania przez osobę upoważnioną, o której mowa w pkt. 3. Zakończenie prac polegających na odśnieżaniu musi nastąpić nie później niż w terminie 48 godzin od chwili zgłoszenia zapotrzebowania na te prace przez sołtysa..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Do oferty należy załączyć kserokopie prawa jazdy osoby lub osób wykonujących usługę oraz dowód rejestracyjny pojazdu którym Wykonawca będzie świadczył usługę.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca powinien wykazać się dysponowaniem co najmniej jedną jednostką sprzętu odśnieżającego, przy uwzględnieniu warunku określonego w rozdziale III pkt. 2. Przez sprzęt odśnieżający należy rozumieć: równiarkę, ciągnik gąsienicowy lub kołowy o mocy powyżej 80 kM, samochód ciężarowy, ładowarkę, koparko-ładowarkę - wyposażone w pług śnieżny o szerokości co najmniej 3 metrów z regulowaną wysokością ustawienia pługa śnieżnego i skośnym położeniem narzędzia roboczego w stosunku do kierunku jazdy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia czy posiadany sprzęt odpowiada ustalonym kryteriom, o których mowa powyżej.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o a. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje minimum jedną osobą dla każdego pojazdu oddzielnie, posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami lub sprzętem. b. Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipno.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno, pok. nr 201.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2011 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie