Kolorowy pasek
Kolorowy pasek

Ogłoszenie o zamówieniu - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Piątki dl 1+161 km

 

Lipno: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Piątki dl 1+161 km.
Numer ogłoszenia: 312872 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Lipnie , ul. A. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2886202, faks 054 2886200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglipno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Piątki dl 1+161 km..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Piątki dl 1+161 km mająca na celu wykonanie nawierzchni drogi powierzchniowo utrwalonej przy użyciu emulsji i grysów. Zakres opracowania obejmuje: Wykonanie nawierzchni drogi Remont istniejących przepustów 1. ISTNIEJĄCY STAN ZAGOSPODAROWANIA TERENU 1.1 Lokalizacja inwestycji Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Piątki znajduje się w gminie Lipno w powiecie lipnowskim, Obręb Piątki, działki nr 108/2 i 13/2, 1.2 Istniejące uzbrojenie Na odcinku drogi objętym przebudową zlokalizowana jest: Infrastruktura teletechniczna, Infrastruktura wodociągowa, Infrastruktura energetyczna. Na istniejącej infrastrukturze teletechnicznej założyć rury ochronne dwudzielne typu Arot 2. ROZWIĄZANIA PROJEKTOWE Zgodnie z zakresem opracowania i uzgodnieniami z inwestorem założono: Droga klasy L Prędkość projektowa 30 km/h Kategoria ruchu KR 1, Na całym odcinku drogi wykonać nawierzchnię powierzchniowo utwardzoną Na zjazdach indywidualnych wykonać nawierzchnię z kruszywa kamiennego Roboty konserwujące na istniejących przepustach 2.1 Droga w przekroju poprzecznym Droga o szerokości 5,00 m na odcinku od km 0+022 do km 0+763 oraz 3,50 m od km 0+763 do km 1+183 o spadku daszkowym dwustronny 4% z obustronnymi poboczami utwardzonymi o spadku poprzecznym 6%. Na łuku nr 1 zastosować spadek jednostronny do wewnątrz łuku o spadku 6%. 2.2 Rozwiązanie sytuacyjne Odcinek drogi o łącznej długości 1,161 mb posiada 32 łuki kołowe wraz z ich parametrami: R1= 20 m; Ł=32,93m, T=21,57m, s=9,42m, R2= 50m; Ł=17,73m, T=9,20m, s=0,84m R3= 60m; Ł=14,86m, T=7,54m, s=0,47m R4= 60 m; Ł=36,04m, T=18,58m, s=2,87m R5= 250m; Ł=24,41m, T=12,79m, s=0,30m R6= 250m; Ł=13,84m, T=7,58m, s=0,10m R7= 250 m; Ł=91,90m, T=15,97m, s=0,51m R8= 250m; Ł=40,72m, T=20,34m, s=0,83m R9= 300m; Ł=117,67m, T=59,27m, s=5,93m Oraz trzy załamania osi: Z1=1,55g; Z2=1,17°; Z3=94,99°; 2.3 Konstrukcję drogi: Konstrukcja jezdni od km 0+022 do 0+074, od km 1+020 do km 1+183, na skrzyżowaniach i poszerzeniu jezdni od km 0+074 do km 1+020. Warstwa nawierzchni powierzchniowo utrwalona wykonana grysami 5/8 mm w ilości 10,0 dm3/m2 emulsji. Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 75kg/m2 nie mniej niż 2cm. Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm (kruszywo pochodzenia metamorficznego). Sprofilowane zagęszczane podłoże gruntowe G-1 Konstrukcja jezdni od km 0+074 do km 1+020 Warstwa nawierzchni powierzchniowo utrwalona wykonana grysami 5/8 mm w ilości 10,0 dm3/m2 emulsji. Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego 75kg/m2 nie mniej niż 2cm. Warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o grubości 10 cm (kruszywo pochodzenia metamorficznego). Sprofilowane zagęszczane podłoże z kruszywa łamanego 2.4 Rozwiązania wysokościowe, Rzędne drogi zostały dostosowane do istniejących zjazdów z uwzględnieniem istniejących wysokości. Wysokości zmieniają się w zakresie od 107,20 do 113,70 2.5 Odwodnienie: Zaprojektowano odwodnienie powierzchniowe, przez nadanie spadków poprzecznych i podłużnych drogi. Na istniejących rowach przewidziano roboty konserwujące. 2.6 Zestawienie charakterystycznych ilości Długość drogi - 1161,00 mb Powierzchnia jezdni - 5175,00 m2 3. ROBOTY ZIEMNE W trakcie prowadzenia robót ziemnych zachować należy szczególną ostrożność w miejscach istniejącego uzbrojenia podziemnego. Sugeruje się by prace te były prowadzone ręcznie. Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót, (kosztorys ofertowy) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających nie przekraczających 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień odpowiadających swoim rodzajem zamówieniu podstawowemu.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy złotych i 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 196, poz. 620).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 1.1 Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robot odpowiadających rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.1 Kierownikiem budowy - posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.1 Środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000,00 zł 2.Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2.1 Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczeniową nie niższą niż 300.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uglipno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Lipno ul. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Gmina Lipno ul. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki

Zmiana SIWZ (34.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
SIWZ (298.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_1 (58.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_2 (37kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_3 (29.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_4 (33.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_5 (34kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_6 (28kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Projekt umowy- zał nr 7 (85.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
kosztorys ofertowy (24.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
opis techniczny (1.8MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
sst piatki (776.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
rys_1 (3.3MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
rys_2.1 (21.6MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
rys_2.2 (14MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
rys_2.3 (30.5MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
rys_3 (440.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Grzegorz Koszczka - Kierownik RGK
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Rafał Branecki
Data wprowadzenia:2012-08-24 10:11:16
Opublikował:Rafał Branecki
Data publikacji:2012-08-24 10:27:38
Ostatnia zmiana:2012-09-07 08:31:03
Ilość wyświetleń:1627

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij