Kolorowy pasek
Kolorowy pasek

UZĄD GMINY W LIPNIE NA WNIOSEK WYKONAWCÓW PRZESUWA TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT NA DZIEŃ 29 LIPIEC 2011 ROKU. GODZINY SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT POZOSTAJĄ BEZ ZMIAN.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU USŁUGI - Obsługa bankowa budżetu Gminy Lipno

Numer ogłoszenia: 168482 - 2011; data zamieszczenia: 22.06.2011

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Lipnie , ul. A. Mickiewicz 29, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2886202, faks 054 2886200.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Lipno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Lipno wraz z jej wszystkimi jednostkami organizacyjnymi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    o Każdy wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. o Od wykonawcy przystępującego do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wymagane jest przedstawienie zezwolenia właściwego organu na wykonanie działalności gospodarczej w zakresie określonym w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późniejszymi zmianami). Zamawiający oceni spełnienie powyższych wymagań poprzez szczegółową analizę dokumentów złożonych przez wykonawców

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Każdy wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnienie powyższych wymagań poprzez szczegółową analizę dokumentów złożonych przez wykonawców

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    o Każdy wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. o Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, że posiada siedzibę, oddział, filię lub ekspozyturę na terenie miasta Lipna. Zamawiający oceni spełnienie powyższych wymagań poprzez szczegółową analizę dokumentów złożonych przez wykonawców

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    o Każdy wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnienie powyższych wymagań poprzez szczegółową analizę dokumentów złożonych przez wykonawców

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Każdy wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnienie powyższych wymagań poprzez szczegółową analizę dokumentów złożonych przez wykonawców

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         koncesję, zezwolenie lub licencję

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

·         1 - Cena - 80

·         2 - Oprocentowanie środków - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. lipno.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Mickiewicza 29 87-600 Lipno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Mickiewicza 29 87-600 Lipno sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

PYTANIA I ODPOWIEDZI

 

Dot. Zamówienia "Obsługa Bankowa budżetu Gminy Lipno" - Nr ogłoszenia 168482 - 2011

 

W nawiązaniu do ogłoszonego przez Państwa Zamówienia prosimy o udostępnienie na stronie internetowej następujących dokumentów (niezbędnych w ocenie Banku do oceny zdolności kredytowej)

 

sprawozdania rocznego (za ostatnie 2 lata) z wykonania dochodów podatkowych

odp.: Załączono na stronie

 

sprawozdania Rb-27S, Rb-28S, Rb-NDS, Rb-N, Rb-Z za 2009r./2010 r. oraz I kwartał 2011

odp.: Załączono na stronie

 

Opinii RIO w sprawie wykonania budżetu za 2009r./2010 r

odp.: Załączono na stronie

 

 

Ponadto prosimy o przesłanie pocztą lub udostępnienie na stronie internetowej odpowiedzi na następujące pytania (niezbędne w ocenie Banku do oceny zdolności kredytowej):

Czy korzystają Państwo z:

kredytów bankowych              - odp.:  nie

leasingu                                  - odp.: nie

forfaitingu                               - odp.: nie

emisji papierów dłużnych ?    - odp.: nie

lub czy występują Państwo jako strona w Związku Gmin lub Partnerstwie publiczno-prawnym korzystających z któregoś z w/w form kredytowania? i jeżeli tak, to informacji o: - odp.: nie

aktualnym zobowiązaniu (zadłużeniu)

terminie ostatecznej spłaty

harmonogramie spłat ujmującym wysokość rat, terminy ich spłaty

przedmiocie (inwestycji) finansowania objętych wykupem wierzytelności

 

 

Dodatkowo prosimy o odpowiedź na następujące pytania:

1.            Czy zakłada się wraz z Umową kredytową złożenia weksla in blanco wraz z deklaracja wekslową i podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji (brak wzmianki w SIWZ)

Odp.: Złożenie weksla tak. Podpisanie oświadczenia nie

 

2.            Czy zakładane jest złożenie kontrasygnaty Skarbnika na dokumentach kredytowych (Umowa kredytowa, deklaracja wekslowa, weksel)

Odp.: Tak

 

3.            Czy przed podpisaniem Umowy udostępnione zostaną zaświadczenia z US i ZUS potwierdzające brak zaległości wobec tych instytucji,

Odp.:Tak

 

4.            Jaka jest maksymalna wielkość kredytu, o którą będzie ubiegać się Gmina w okresie objętym zamówieniem, tj. do 31.12.2014

odp.: Około 4,5 miliona złotych, przeciętnie 1,5 miliona złotych rocznie

 

5.            Jakie są przewidywane wielkości osadów na rachunkach bieżących objętych zamówieniem a jakie na lokatach O/N - czy autolokata ma obejmować wszystkie rachunki Zamawiającego i jednostek powiązanych?

Odp.: Od kilku tysięcy złotych do miliona złotych a na lokatach O/N od 50 tysięcy złotych do miliona złotych. Lokata O/N obejmuje rachunek bieżący Zamawiającego plus dwa rachunki pomocnicze

 

6.            Jaki jest przewidywany średni pułap depozytów terminowych w okresie realizacji zamówienia realizowany przez Zamawiającego i jego jednostki organizacyjne

Odp.  500 tysięcy złotych do miliona złotych

 

7.            Ile przelewów zakłada się do realizacji przez Zamawiającego oraz jednostki organizacyjne w okresie objętym zamówieniem?

Odp.: Około 90 tysięcy złotych

 

8.            Ile przewiduje się do otwarcia rachunków bieżących i pomocniczych na rzecz Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych?

Odp.: 5 rachunków bieżących i 9 rachunków pomocniczych

 

9.            Ilu przewiduje się łącznie użytkowników w systemie bankowości elektronicznej (w tym ilu dysponujących podpisem elektronicznym). Czy jako Home Banking rozumiana jest także bankowość internetowa ?

Odp.: Łącznie 14 użytkowników w tym 16 osób dysponujących podpisem elektronicznym. Home Banking rozumiany jako bankowość internetowa

 

10.        Jakie jest szacowane zapotrzebowanie na blankiety czekowe ?

Odp.: Około 300 sztuk rocznie

 

Ze względu na powyższe pytania i ich istotność w procesie budowania oferty oraz uwagi na bardzo krótki okres od momentu ogłoszenia przetargu do dnia składania ofert, niewspółmierny do czasu potrzebnego na przeprowadzenie procedury niezbędnej uzyskanie decyzji kredytowej, zwracamy się z wnioskiem o przesunięcie terminu składania ofert do 15.07.2011.

Odp.: Zamawiający wyznacza zmianę terminu składania i otwarcia ofert na 7 lipca 2011 ze względu na powyższe uzupełnienia

 

 

Załączniki

SIWZ+załaczniki (168kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Opinie RIO (1.5MB) Zapisz dokument  
Projekt umowy (83.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
SPRAWOZDANIA (368.2kB) Zapisz dokument  

Metadane

Źródło informacji:Grzegorz Koszczka
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Krzysztof Milak
Data wprowadzenia:2011-06-22 11:07:49
Opublikował:Krzysztof Milak
Data publikacji:2011-06-22 11:10:46
Ostatnia zmiana:2011-07-06 14:46:23
Ilość wyświetleń:1963
Urząd Gminy Lipno
ul. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij