Ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa kruszywa betonowego wraz z jego zagęszczeniem na drogi Gminy Lipno
Lipno: Dostawa kruszywa betonowego wraz z jego zagęszczeniem na drogi Gminy Lipno
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Lipnie , ul. A. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2886202, faks 054 2886200. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kruszywa betonowego wraz z jego zagęszczeniem na drogi Gminy Lipno. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kruszywa betonowego o frakcji 0-31 wraz z jego zagęszczeniem na drodze walcem samojezdnym (wibracyjny, stalowy, gładki) o ciężarze minimum 10 ton. Kruszywo wolne od wszelkich substancji promieniotwórczych i rakotwórczych oraz gruzu ceglanego (dopuszczalne zanieczyszczenie gruzem ceglanym do 20%). - 9 000 ton. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) dostawa wraz z transportem na miejsce na terenie Gminy Lipno wskazane przez Zamawiającego, b) rozładunek następował będzie podczas wolnej jazdy pojazdu, c) zagęszczenie walcem w ciągu 24 godzin od dnia dostawy kruszywa, d) wykonawca jest odpowiedzialny za ilość i jakość przedmiotu zamówienia, e) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, f) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy, g) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, h) zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 196, poz. 620). III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uglipno.pl IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lipno, ul. Mickiewicza 29. SEKRETARIAT. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Numer ogłoszenia: 17386 - 2015; data zamieszczenia: 26.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lipno, ul. Mickiewicza 29..
Załączniki (7) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Grzegorz Koszczka - Kierownik RGK |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Rafał Branecki |
Data wprowadzenia: | 2015-01-26 10:56:20 |
Opublikował: | Rafał Branecki |
Data publikacji: | 2015-01-26 10:58:05 |
Ostatnia zmiana: | 2015-01-26 10:58:18 |
Ilość wyświetleń: | 989 |