Kolorowy pasek
Kolorowy pasek

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Obsługa bankowa budżetu Gminy Lipno.
Numer ogłoszenia: 280570 - 2011; data zamieszczenia: 08.09.2011

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Lipnie , ul. A. Mickiewicz 29, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2886202, faks 054 2886200.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lipno.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Lipno..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Lipno wraz z jej wszystkimi jednostkami organizacyjnymi.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Każdy wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Każdy wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnienie powyższych wymagań poprzez szczegółową analizę dokumentów złożonych przez wykonawców

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Każdy wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnienie powyższych wymagań poprzez szczegółową analizę dokumentów złożonych przez wykonawców

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Każdy wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnienie powyższych wymagań poprzez szczegółową analizę dokumentów złożonych przez wykonawców

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Każdy wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnienie powyższych wymagań poprzez szczegółową analizę dokumentów złożonych przez wykonawców

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipno.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Mickiewicza 29 87-600 Lipno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Mickiewicza 29 87-600 Lipno sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

PYTANIA I ODPOWIEDZI

"Obsługa Bankowa budżetu Gminy Lipno"- Nr ogłoszenia 280570 – 2011

 

1.      Czy Zamawiajacy dopuszcza możliwość dokonywania obsługi kasowej Gminy i jej jednostek powiązanych poprzez okienko banku, umiejscowione w urzędzie pocztowym. Odpowiedź: Nie

2.      Sprawozdanie półroczne/ roczne ( za ostatnie 2 lata) z wykonania dochodów podatkowych- Odpowiedź: Załączone na stronie pod ogłoszeniem

3.      Opinii RIO w sprawie projektu budżetu Gminy na 2011r. i prognozowanej kwoty długu – Odpowiedź: Załączone na stronie pod ogłoszeniem

4.      Czy korzystają Państwa z:

      - leasingu – Odpowiedź: Nie

      - emisji papierów dłużnych – Odpowiedź: Nie

    lub czy występują Państwo jako strona w Partnerstwie publiczno –prawnym

    korzystających z któregoś z w/w form kredytowania? Odpowiedź: Nie 

    jeżeli tak, to informacji o:

¨    aktualnym zobowiązaniu (zadłużeniu)

¨    termin ostatniej spłaty

¨    harmonogramie spłaty ujmującym wysokość rat, termin ich spłat

¨    przedmiocie ( inwestycji) finansowania objętych wykupem wierzytelności

5.       Jaka jest kwota otrzymanych dotacji i subwencji oraz podatku od nieruchomości za  

         okresy : 31.12.2009r., 31.12.2010., 30.06.2011r.

    Odpowiedź: 2009-   26 856 787 zł,

2010- 27 786 884 zł,

I półrocze 2011- 14 247 248 zł

  1. Jak jest przewidywana maksymalna do udzielenia kwota kredytu w rachunki  bieżącym? Odpowiedź: 1.500.000 zł
  2. Czy zakładane jest wraz z Umową kredytową złożenia weksla In blanco

Odpowiedź: Tak

Oraz podpisanie deklaracji wekslowej Odpowiedź: Tak

       Oświadczenie się o poddaniu się egzekucji ? Odpowiedź Nie

  1. Czy zakładane jest złożenie kontrasygnaty Skarbnika Gminy na dokumentach kredytowych (Umowa kredytowa Odpowiedź: Tak

 weksel in blanco, Odpowiedź: Nie

Deklaracja wekslowa , oświadczenie o poddaniu się egzekucji)? Odpowiedź: Nie

  1. Uchwała budżetowa obok uprawnień do zaciągnięcia zobowiązań nie określa ich 

       ewentualnych zabezpieczeń- czy w takiej sytuacji przed podpisaniem umowy o kredyt    

      zostanie przedstawiona stosowna uchwała określająca zabezpieczenia

       i  upoważniająca Wójta do ich ustanowienia (dot. Np. weksla In blanco)? Odpowiedź: Nie

9.  Czy przed podpisaniem Umowy udostępnione zostaną zaświadczenia z US i ZUS   

     potwierdzające brak zaległości? Odpowiedź: Tak

  1. Czy podpiszą Państwo Umowę kredytu na wzorach stosowanych w naszym Banku ( Umowa kredytu + Umowa ustalająca ogólne zasady kredytowania )? 

Odpowiedź: Nie

 

    W zakres Operacyjny prosimy o odpowiedź na następujące pytania:

 

     1.   Jaką przewiduje się maksymalną kwotę dotyczącą wpłaty/wypłaty gotówkowych     

           rachunków? Odpowiedź: Do 150 000 PLN

    2.    Czy godzą się Państwo na wcześniejsze zamawianie gotówki w kwocie powyżej

           10. 000 PLN ( min. 2 dni przed planowaną datą wypłaty)? Odpowiedź: 20. 000 PLN

    3.    Jaką przewidują Państwo do uruchomienia ilość terminali dotyczących bankowości   

            elektrycznej ?  Odpowiedź: 18

4.   Czy wyrażacie Państwo zgodę aby we wzorze umowy stanowiącym załącznik SIWZ  

     dodane zostaną sformułowanie mówiące, że poza określonymi w Umowie oraz w     

     SIWZ warunkami zastosowanie mają regulacje przewidziane w regulaminach

     obowiązujących w danym Banku ? Odpowiedź: Nie

Czy dopuszczacie Państwo możliwość podpisania umów, wniosków dotyczących –    

typowo produkowanych np. o system bankowości elektronicznej, których regulacje nie będą w sprzeczności z SIWZ oraz proponowaną przez Państwa Umową. Odpowiedź: Nie

 

Załączniki

SIWZ+załaczniki (145.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Projekt umowy (129.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Opinie RIO (1.5MB) Zapisz dokument  
SPRAWOZDANIA (368.2kB) Zapisz dokument  

Metadane

Źródło informacji:Grzegorz Koszczka
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Krzysztof Milak
Data wprowadzenia:2011-09-09 09:45:30
Opublikował:Krzysztof Milak
Data publikacji:2011-09-09 09:46:59
Ostatnia zmiana:2011-09-21 10:36:58
Ilość wyświetleń:1739
Urząd Gminy Lipno
ul. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij