Kolorowy pasek
Kolorowy pasek

Ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa czterech odcinków dróg gminnych

 

Lipno: Przebudowa czterech odcinków dróg gminnych
Numer ogłoszenia: 317448 - 2013; data zamieszczenia: 07.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Lipnie , ul. A. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2886202, faks 054 2886200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglipno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa czterech odcinków dróg gminnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont czterech odcinków dróg gminnych: 1. Remont drogi gminnej w miejscowości Chlebowo - pakiet 1. 1) Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Chlebowo. Pas drogowy stanowi działkę 89 obręb Chlebowo. Istniejąca droga posiada nawierzchnię nieulepszoną, bez uregulowanych poboczy. Teren objęty inwestycją jest częściowo zurbanizowany. Wzdłuż drogi zlokalizowane są domy mieszkalne. Na terenie objętym inwestycją nie występuje zadrzewienie oraz infrastruktura kolidująca z remontem. 2) Zamówienie obejmuje wykonanie drogi o kategorii ruchu odpowiadającej KR 1 o łącznej długości 200 mb i szerokości 5,00 mb (powierzchnia jezdni 1000,00 m2 ) wraz z obustronnym poboczem gruntowym o szerokości 0,75 m i spadku 6% w pozostałej części drogi. Na drodze przyjęto jednostronny spadek poprzeczny wartości 2% 3) Konstrukcja jezdni a pojedyncze powierzchniowe utrwalenie przy użyciu emulsji i grysu b warstwa wyrównawcza z asfaltobetonu w ilości 75kg/m2 c warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego średnio 12cm nie mniej niż 8 cm d istniejąca podbudowa przewidziana do profilowania i umocnienia 2. Remont drogi gminnej w miejscowości Złotopole - pakiet 2 1) Projektowana inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Złotopole Pas drogowy stanowi działkę 82 obręb Złotopole. Istniejąca droga posiada nawierzchnię nieulepszoną, bez uregulowanych poboczy. Teren jest częściowo zurbanizowany. Wzdłuż drogi zlokalizowane są domy mieszkalne. Na terenie objętym inwestycją nie występuje zadrzewienie oraz infrastruktura kolidująca z remontem. 2) Zamówienie obejmuje wykonanie drogi o kategorii ruchu odpowiadającej KR 1 o łącznej długości 267 mb i szerokości 5,00 mb (powierzchnia jezdni 1407,00 m2 ) wraz z obustronnym poboczem gruntowym o szerokości 0,75 m i spadku 6% w pozostałej części drogi. Na drodze przyjęto daszkowy spadek poprzeczny wartości 2% 3) Konstrukcja jezdni a pojedyncze powierzchniowe utrwalenie przy użyciu emulsji i grysu, b warstwa wyrównawcza z asfaltobetonu w ilości 75kg/m2, c warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubości 15cm, d warstwa odcinająca z piasku gr. 10cm, e sprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe. 3. Remont drogi gminnej w miejscowości Rumunki Podgłodowskie - pakiet 3. 1) Projektowana inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Rumunki Podgłodowskie Pas drogowy stanowi działkę 383/6 obręb Lipno Wieś II. Istniejąca droga posiada nawierzchnię nieulepszoną, bez uregulowanych poboczy. Teren jest częściowo zurbanizowany. Wzdłuż drogi zlokalizowane są domy mieszkalne. Na terenie objętym inwestycją nie występuje zadrzewienie oraz infrastruktura kolidująca z remontem. 2) Zamówienie obejmuje wykonanie drogi o kategorii ruchu odpowiadającej KR 1 o łącznej długości 67,49 mb i szerokości 5,00 mb (powierzchnia jezdni 447,00m2 ) wraz z obustronnym poboczem gruntowym o szerokości 0,75 m i spadku 6% w pozostałej części drogi. Na drodze przyjęto daszkowy spadek poprzeczny wartości 2% 3) Konstrukcja jezdni a warstwa wyrównawcza z asfaltobetonu w ilości 102kg/m2 b warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego średniej gr. 12 cm nie mniej niż 8cm c istniejąca podbudowa przewidziana do profilowania i umocnienia 4. Remont drogi gminnej w miejscowości Rumunki Podgłodowskie - pakiet 4. 1) Projektowana inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Rumunki Podgłodowskie Pas drogowy stanowi działkę 411/8 i obręb Lipno Wieś II. Istniejąca droga posiada nawierzchnię nieulepszoną, bez uregulowanych poboczy. Teren jest częściowo zurbanizowany. Wzdłuż drogi zlokalizowane są domy mieszkalne. Na terenie objętym inwestycją nie występuje zadrzewienie. Na odcinku drogi objętym remontem zlokalizowano wodociąg. 2) Zamówienie obejmuje wykonanie drogi o kategorii ruchu odpowiadającej KR 1 o łącznej długości 135 mb i szerokości 5,00 mb (powierzchnia jezdni 654,00 m2 ) wraz z obustronnym poboczem gruntowym o szerokości 0,75 m i spadku 6% w pozostałej części drogi. Na drodze przyjęto daszkowy spadek poprzeczny wartości 2% 3) Konstrukcja jezdni a warstwa wyrównawcza z asfaltobetonu w ilości 102kg/m2, b warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego średniej gr. 12 cm nie mniej niż 8cm c sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe d warstwa podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15 cm 5. Przebieg drogi zaprojektowano po istniejącym przebiegu terenu z uwzględnieniem mechanicznego wyprofilowania istniejącej drogi uwzględniając dowiązanie do przyległego terenu. 6. Odwodnienie zrealizowano za pomocą spadków poprzecznych oraz podłużnych drogi. 7. W trakcie prowadzenia robót ziemnych zachować szczególną ostrożność w miejscach istniejącego uzbrojenia podziemnego. Sugeruje się by prace te były prowadzone ręcznie. 8. Szczegółowo przedmiot zamówienia oraz zakres robót do wykonania określa dołączony do SIWZ przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna a także projekt wykonawczy, którego oryginał znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających nie przekraczających 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień odpowiadających swoim rodzajem zamówieniu podstawowemu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych i 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 196, poz. 620).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawiała szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykazać się robotami budowlanymi wykonanymi w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wnioskami o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robot budowlanych odpowiadających rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250.000 zł brutto wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje);
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Kierownikiem budowy - posiadającym uprawnienia do kierowania robotami drogowymi;
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250.000,00 zł; ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczeniową nie niższą niż 250.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

4. W trakcie realizacji zwartej umowy, może nastąpić zmiana jej postanowień w następujących przypadkach: 4.1. gdy warunki pogodowe lub inne zdarzenia losowe, potwierdzone przez inspektora nadzoru, nie pozwolą na zrealizowanie umowy w terminie i zajdzie konieczność wydłużenia terminu jej wykonania; 4.2. gdy nastąpi zmiana polityki fiskalnej państwa, w szczególności w zakresie obowiązującego prawa podatkowego, w tym podatku od towaru i usług (wówczas zmianie ulegnie stawka podatku VAT, natomiast niezmienna pozostanie kwota netto); 4.3. gdy nastąpi zmiana możliwości finansowych Zamawiającego pozwalająca na wcześniejsza realizację zamówienia, wówczas zmianie ulegnie harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji; 4.4. gdy nastąpi zmiana kierownika budowy, z zastrzeżeniem, iż nowy kierownik budowy zaproponowany przez Wykonawcę musi spełniać wymagania postawione w niniejszej SIWZ. Stosowane zmiany na wniosek wykonawcy bądź zamawiającego, potwierdzone w uzasadnionych przypadkach przez Inspektora nadzoru zostaną wprowadzone do umowy w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uglipno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno (SEKRETARIAT).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki

Dokumentacja +przedmiar (12.2MB) Zapisz dokument  
SIWZ (314.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_1 (68.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_2 (38kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_3 (29.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_4 (33kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_5 (34kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_6 (28.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zał nr 7 (86kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał. nr 11 Oswiadczenie o grupie kapitalowej (54kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Grzegorz Koszczka - Kierownik RGK
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Rafał Branecki
Data wprowadzenia:2013-08-07 12:06:05
Opublikował:Rafał Branecki
Data publikacji:2013-08-07 12:08:19
Ostatnia zmiana:2013-08-19 12:21:15
Ilość wyświetleń:1688

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij