ࡱ> '`bjbj"9"9.&@S@Sj454545455>[`6`6`6`6`6`6`6`6YYYYYYY[h\^>Y`6`6`6`6`6Y`6`6Zl@l@l@`6.`6`6Yl@`6Yl@l@WIY`6T6 0CZ4566AXY[0>[YX^=^0IY^IY`6`6l@`6`6`6`6`6YYb@ `6`6`6>[`6`6`6`6d14545  UCHWAAA NR XV/99/12 RADY GMINY LIPNO z dnia 28 czerwca 2012 roku w sprawie utworzenia Samorzdowego Przedszkola w Radomicach Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 9 lit. h ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorzdzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz.1591 z pzn. zm.), art. 5 ust. 2 pkt 1 i ust. 5, art. 58 ust. 1 i 6, art. 62 ust. 5 oraz art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 7 wrze[nia 1991 r. o systemie o[wiaty - tekst jednolity z 2004 r. (Dz. U. Nr 256 poz. 2572 z pzn. zm.) Rada Gminy Lipno postanawia: Utworzy z dniem 1 wrze[nia 2012 roku Samorzdowe Przedszkole w Radomicach zwane dalej przedszkolem w skBad ktrego wchodz oddziaBy tego przedszkola w budynku SzkoBy Podstawowej w Jastrzbiu, w budynku ZespoBu SzkB w Karnkowie oraz ZespoBu SzkB w Wichowie. Przedszkole wchodzi w skBad ZespoBu SzkB w Radomicach z siedzib w Radomicach, Radomice 115, 87-600 Lipno. Akt zaBo|ycielski przedszkola stanowi zaBcznik Nr 1 do niniejszej uchwaBy. Organizacj przedszkola okre[la statut, ktry stanowi zaBcznik Nr 2 do niniejszej uchwaBy. Wykonanie uchwaBy powierza si Wjtowi Gminy Lipno. UchwaBa wchodzi w |ycie z dniem podjcia  ZaBcznik nr 1 do uchwaBy Nr XV/99/12 Rady Gminy Lipno z dnia 28 czerwca 2012 roku AKT ZAAO{YCIELSKI SAMORZDOWEGO PRZEDSZKOLA W RADOMICACH Na podstawie art. 58 ust. 1 i 6 ustawy z dnia 7 wrze[nia 1991 r. o systemie o[wiaty  tekst jednolity z 2004 r. (Dz. U. Nr 256 poz. 2572 z pzn. zm.) GMINA LIPNO: ZakBada z dniem 1 wrze[nia 2012 roku Samorzdowe Przedszkole w Radomicach pod nazw: Samorzdowe Przedszkole w Radomicach Radomice 115 Przedszkole wchodzi w skBad ZespoBu SzkB im. Marii Konopnickiej w Radomicach z siedzib w Radomicach, Radomice 115, 87-600 Lipno.  ZaBcznik nr 2 do uchwaBy Nr XV/99/12 Rady Gminy Lipno z dnia 28 czerwca 2012 roku STATUT Samorzdowego Przedszkola w Radomicach ROZDZIAA I Postanowienia oglne Samorzdowe Przedszkole w Radomicach zwane dalej  przedszkolem jest przedszkolem publicznym. Siedziba przedszkola znajduje si w Radomicach 115. Organem prowadzcym przedszkole jest Gmina Lipno. Nadzr pedagogiczny nad przedszkolem sprawuje Kujawsko - Pomorski Kurator O[wiaty w Bydgoszczy. Ustalona nazwa u|ywana jest przez przedszkole w peBnym brzmieniu na piecztkach i tablicach: Samorzdowe Przedszkole w Radomicach Radomice 115 Przedszkole dziaBa na podstawie: Ustawy z 7 wrze[nia 1991 r. o systemie o[wiaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256 poz. 2572 ze zmianami) i rozporzdzeD wykonawczych do tej ustawy. Aktu zaBo|ycielskiego. Niniejszego Statutu. Przedszkole funkcjonuje caBy rok. Przerwa wakacyjna ustalona jest przez organ prowadzcy na wniosek dyrektora przedszkola. SzczegBow organizacj pracy Przedszkola okre[la ramowy rozkBad dnia ustalany przez dyrektora Przedszkola na wniosek Rady Pedagogicznej, z uwzgldnieniem zasad ochrony zdrowia i higieny pracy oraz oczekiwaD rodzicw (prawnych opiekunw). Na podstawie ramowego rozkBadu dnia nauczyciel, ktremu powierzono opiek nad danym oddziaBem, ustala dla tego oddziaBu szczegBowy rozkBad dnia z uwzgldnieniem potrzeb i zainteresowaD dzieci. Przedszkole na wniosek rodzicw mo|e organizowa nauk religii. Nauk religii wBcza si do planu zaj przedszkolnych. Warunki i sposb wykonywania przez Przedszkole zadania, o ktrym mowa w 3 ust.5 okre[laj odrbne przepisy Przedszkole jest jednostk bud|etow, ktrej dziaBalno[ finansowana jest przez: Gmin Lipno oraz rodzicw w formie opBat staBych za pobyt dziecka w Przedszkolu. Przedszkole mo|e otrzymywa darowizny, ktre ewidencjonowane s zgodnie z przepisami o gospodarce finansowej w jednostkach bud|etowych. Zwiadczenia udzielane przez Przedszkole s nieodpBatne w zakresie realizacji podstawy programowej wychowania przedszkolnego okre[lonej przez Ministra Edukacji Narodowej. Wysoko[ opBaty za pobyt dziecka w Przedszkolu ponad czas przeznaczony na realizacj podstawy programowej wychowania przedszkolnego ustala si zgodnie z bie|c UchwaB Rady Gminy Lipno. Przedszkole na wniosek rodzicw mo|e prowadzi |ywienie dzieci. Dzieci na wniosek rodzicw (prawnych opiekunw) mog uczestniczy w zajciach dodatkowych (rytmika, jzyk angielski i inne.). Rodzaj zaj dodatkowych, ich czstotliwo[ i forma organizacyjna uwzgldniaj w szczeglno[ci potrzeby i mo|liwo[ci rozwojowe dzieci oraz zale| od wyboru rodzicw. Rodzice zobowizani s do terminowego uiszczania opBat za wybrane zajcia. Organizacja i terminy zaj dodatkowych ustalane s przez dyrektora placwki w porozumieniu z Rad Pedagogiczn oraz Rad Rodzicw. Sposb dokumentowania tych zaj okre[laj odrbne przepisy. ROZDZIAA II Cele i zadania przedszkola Przedszkole realizuje cele i zadania okre[lone w ustawie o systemie o[wiaty oraz przepisach wydanych na jej podstawie, a w szczeglno[ci w podstawie programowej wychowania przedszkolnego, koncentrujc si na: wspomaganiu i ukierunkowaniu rozwoju dziecka z jego wrodzonym potencjaBem i mo|liwo[ciami rozwoju w relacjach ze [rodowiskiem spoBeczno  kulturalnymi przyrodniczym, udzielaniu dzieciom pomocy psychologiczno  pedagogicznej, sprawowaniu opieki nad dziemi odpowiednio do ich potrzeb oraz mo|liwo[ci Przedszkola, wspBdziaBaniu z rodzin poprzez wspomaganie rodziny w wychowaniu dzieci, rozpoznawanie mo|liwo[ci rozwojowych dziecka, w miar potrzeby podjciu wczesnej interwencji specjalistw oraz przygotowaniu dziecka do nauki szkolnej. Wynikajce z powy|szych celw zadania Przedszkole realizuje w ramach nastpujcych obszarw edukacyjnych: poznawanie i rozumienie [wiata i siebie, nabywanie umiejtno[ci poprzez dziaBanie, odnajdywanie swojego miejsca w grupie rwie[niczej, budowanie systemu warto[ci DziaBania wychowawcze i edukacyjne nauczycieli koncentruj si w szczeglno[ci na: zapewnieniu opieki i wspomaganiu rozwoju dziecka w przyjaznym, bezpiecznym i zdrowym [rodowisku, uwzgldnianiu indywidualnych potrzeb dziecka w trosce o zapewnienie rwnych szans, umacnianiu wiary we wBasne siBy i mo|liwo[ci osigania sukcesu, stwarzaniu warunkw do rozwijania samodzielno[ci, d|enia do osigania celw, podejmowania odpowiedzialno[ci za siebie i za najbli|sze otoczenie, rozwijaniu wra|liwo[ci moralnej, ksztaBtowaniu umiejtno[ci obserwacji, uBatwianiu rozumienia zjawisk zachodzcych w dostpnym do[wiadczeniu dziecka, otoczeniu przyrodniczym, spoBecznym, kulturowym i technicznym, rozbudzaniu ciekawo[ci poznawczej, zachcaniu do aktywno[ci badawczej i wyra|ania wBasnych my[li i prze|y, rozwijaniu wra|liwo[ci estetycznej, tworzeniu warunkw do rozwoju wyobrazni, fantazji oraz ekspresji plastycznej, muzycznej i ruchowej, zapewnieniu warunkw do harmonijnego rozwoju fizycznego, bezpiecznego postpowania i zachowaD prozdrowotnych. Przedszkole zapewnia opiek, wychowanie i uczenie si w atmosferze akceptacji i bezpieczeDstwa oraz tworzy warunki umo|liwiajce dzieciom osignicie dojrzaBo[ci szkolnej. Przedszkole troszczy si o bezpieczeDstwo dzieci uwzgldniajc zale|no[ci midzy biologicznymi i psychofizycznymi procesami oraz Bczy sfery wychowania: zdrowotn, spoBeczno  moraln, umysBow i techniczn Wychowanek powinien by przyprowadzany i odbierany z przedszkola przez rodzicw (opiekunw) lub osoby peBnoletnie przez nich upowa|nione (pisemna deklaracja rodzicw dotyczca odbioru dziecka doBczona do dokumentacji wychowawcy grupy); Nie wydaje si z przedszkola dzieci osobom w stanie wskazujcym na spo|ycie alkoholu, osobom obcym oraz dzieciom. Na rodzicw, ktrzy w godzinach pracy przedszkola nie odbior dzieci, naBo|ona zostanie opBata wg ponadwymiarowych stawek godzinowych nauczyciela sprawujcego opiek nad dzieckiem. Zgodnie z podstaw programow celem wychowania przedszkolnego jest wspomaganie i ukierunkowywanie rozwoju dziecka adekwatnie do jego wrodzonego potencjaBu i mo|liwo[ci rozwojowych w relacjach ze [rodowiskiem spoBeczno  kulturowym i przyrodniczym. SzczegBowe zadania Przedszkola i sposb ich realizacji ustalany jest w programie rozwoju placwki, rocznym planie pracy Przedszkola oraz w planach pracy poszczeglnych oddziaBw przedszkolnych. Czas trwania zaj dydaktyczno  wychowawczych z dziemi powinien by dostosowany do mo|liwo[ci rozwojowych dzieci i wynosi od 15 do 30 minut. Przedszkole sprawuje opiek nad dziemi, dostosowujc metody i sposoby oddziaBywaD do wieku dziecka i jego mo|liwo[ci rozwojowych, potrzeb [rodowiskowych z uwzgldnieniem istniejcych warunkw lokalowych, a w szczeglno[ci: zapewnia bezpo[redni i staB opiek nad dziemi w czasie pobytu w Przedszkolu oraz w trakcie zaj poza terenem Przedszkola, zapewnia dzieciom peBne poczucie bezpieczeDstwa  zarwno pod wzgldem fizycznym, jak i psychicznym, w przypadku braku nauczyciela zapewnia zastpstwo innego nauczyciela, stosuje w swoich dziaBaniach obowizujce przepisy bhp i ppo|., dotyczce zaj, wyj[, wycieczek, wspBpracuje z poradni psychologiczno  pedagogiczn i poradniami specjalistycznymi, zapewniajc w miar potrzeb konsultacj i pomoc. Dyrektor w odrbnych przepisach okre[la: procedur dotyczc bezpieczeDstwa dzieci podczas ich pobytu w Przedszkolu, procedury organizowania wycieczek i spacerw w Przedszkolu, procedur postpowania w przypadku wypadku dziecka, W ramach posiadanych mo|liwo[ci Przedszkole organizuje i udziela wychowankom i ich rodzinom oraz nauczycielom pomocy psychologiczno  pedagogicznej poprzez: diagnozowanie [rodowiska dziecka, rozpoznawanie potencjalnych mo|liwo[ci oraz indywidualnych potrzeb dziecka i umo|liwienie ich zaspakajania, rozpoznawanie przyczyn trudno[ci w wychowaniu i nauczaniu u dziecka, wspieranie dziecka z wybitnymi uzdolnieniami, organizowanie r|nych form pracy psychologiczno  pedagogicznej, podejmowanie dziaBaD profilaktyczno  wychowawczych wynikajcych z programu wychowawczo  dydaktycznego przedszkola i wspieranie nauczycieli w tym zakresie, prowadzenie edukacji prozdrowotnej i promocji zdrowia w[rd wychowankw, nauczycieli i rodzicw. wspieranie nauczycieli i dzieci w dziaBaniach wyrwnujcych szanse edukacyjne dzieci, wspieranie rodzicw i nauczycieli w rozwizywaniu problemw wychowawczych, umo|liwianie rozwijania umiejtno[ci wychowawczych rodzicw i nauczycieli, Zadania, o ktrych mowa w ustpie 1 s realizowane we wspBpracy z: rodzicami, nauczycielami i innymi pracownikami przedszkola, poradniami psychologiczno  pedagogicznymi i innymi poradniami specjalistycznymi, innymi przedszkolami, podmiotami dziaBajcymi na rzecz rodziny, dzieci i mBodzie|y. Korzystanie z pomocy psychologiczno  pedagogicznej jest dobrowolne i nieodpBatne. Pomoc psychologiczno  pedagogiczna w przedszkolu mo|e by udzielana na wniosek: rodzicw, nauczyciela, poradni psychologiczno  pedagogicznej lub innej poradni specjalistycznej Pomoc psychologiczno  pedagogiczna jest organizowana w przedszkolu w formie zaj indywidualnych z dzieckiem zdolnym lub majcym trudno[ci, porad, konsultacji i warsztatw dla rodzicw i nauczycieli, zaj psychoedukacyjnych dla rodzicw, Dyrektor przedszkola powierza ka|dy oddziaB opiece: jednego nauczyciela w przypadku 5  godzinnego czasu pracy oddziaBu, dwch nauczycieli w przypadku powy|ej 5  godzinnego czasu pracy Liczb nauczycieli w poszczeglnych oddziaBach co roku zatwierdza organ prowadzcy. W miar mo|liwo[ci organizacyjnych oraz dla zapewnienia cigBo[ci pracy wychowawczej i jej skuteczno[ci nauczyciele prowadz swj oddziaB przez wszystkie lata pobytu dziecka w przedszkolu. ROZDZIAA III Organy Przedszkola Organami Przedszkola s: Dyrektor przedszkola  dyrektor ZespoBu SzkB w Radomicach Rada Pedagogiczna, Rada Rodzicw. Rada Pedagogiczna, Rada Rodzicw uchwalaj regulaminy swojej dziaBalno[ci, ktre nie mog by sprzeczne z przepisami prawa i niniejszym statutem. Dyrektor Przedszkola: Do podstawowych obowizkw dyrektora nale|y: kierowanie bie|c dziaBalno[ci dydaktyczno  wychowawcz placwki, reprezentowanie jej na zewntrz, prowadzenie polityki kadrowej, sprawowanie nadzoru pedagogicznego, nadzorowanie opieki nad dziemi oraz stwarzanie warunkw dla ich harmonijnego rozwoju psychofizycznego poprzez aktywne dziaBania prozdrowotne, przewodniczenie Radzie Pedagogicznej i realizowanie jej uchwaB oraz uchwaB Rady Rodzicw, zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunkw pobytu w przedszkolu, a tak|e bezpiecznych i higienicznych warunkw uczestnictwa w zajciach organizowanych przez przedszkole poza obiektem do niego nale|cym. Wykonywanie innych zadaD wynikajcych z przepisw szczeglnych W wykonywaniu swoich zadaD dyrektor Przedszkola wspBdziaBa z Rad Pedagogiczn i Rad Rodzicw. Rada Pedagogiczna: Jest organem kolegialnym Przedszkola w zakresie realizacji jego statutowych zadaD dotyczcych ksztaBcenia, wychowania i opieki. W skBad Rady Pedagogicznej wchodz wszyscy nauczyciele pracujcy w Przedszkolu. Zasady pracy Rady Pedagogicznej okre[la regulamin jej dziaBalno[ci. Rada Pedagogiczna przejmuje zadania rady szkoBy, je[li taka nie zostaBa powoBana. Kompetencje i zadania Rady Pedagogicznej wynikaj z odrbnych przepisw. Rada Rodzicw: Jest organem spoBecznym Przedszkola i stanowi reprezentacj rodzicw dzieci uczszczajcych do Przedszkola. W skBad Rady Rodzicw wchodz po dwch przedstawicieli rad oddziaBowych *,BL\  8 : 0 2 l n r < t Thsh/3CJOJQJ^JaJhg)CJOJQJ^JaJ hhCJOJQJ^JaJhCJOJQJ^JaJ#hh5CJOJQJ^JaJ#hh5CJOJQJ^JaJh]15CJOJQJ^JaJh5CJOJQJ^JaJhn]5CJOJQJ^JaJ-,N   np( $ & Fa$gdn]$a$gdf $ & Fa$gdf$a$gd $ & Fa$gd $8`8a$gdgd$a$gdlp&*pPp  "&*,RVblprũᩚykkkkhwACJOJQJ^JaJh/35CJOJQJ^JaJ#h/3h5CJOJQJ^JaJh|R5CJOJQJ^JaJh/3CJOJQJ^JaJh`CJOJQJ^JaJh.:CJOJQJ^JaJhn]CJOJQJ^JaJ hhCJOJQJ^JaJhfCJOJQJ^JaJ*(*r"$&RTVpr$a$gdwA $8`8a$gd/3$a$gd/3gd$a$gd/3$a$gd.: $ & Fa$gdn]$a$gdn]4JLf8,.0N2BD*RTdfᩛ者|||nh|RCJ(OJQJ^JaJ(h`CJOJQJ^JaJ hh`CJOJQJ^JaJh!CJOJQJ^JaJhidCJOJQJ^JaJh|RCJOJQJ^JaJh#CJOJQJ^JaJhg)CJOJQJ^JaJhwACJOJQJ^JaJ hhCJOJQJ^JaJ$rfNDTVXZ\^`bdft$a$gd|Rgd$a$gd`$a$gdidgdwA$a$gdg) & FgdwAf<P ,248LNP "8RTlT■oaoahg)CJOJQJ^JaJ hhXZnCJOJQJ^JaJ hhCJOJQJ^JaJhXZnCJOJQJ^JaJh|RCJOJQJ^JaJ#h|Rh5CJOJQJ^JaJ h|Rh|RCJ(OJQJ^JaJ( h|Rh|RCJ,OJQJ^JaJ,h|RCJ,OJQJ^JaJ, h|RhCJ,OJQJ^JaJ,&,P Tnp " f !"z$j%D&F&H& $ & Fa$gd hhCJOJQJ^JaJ#h ?@BCEdFG $ & Fa$gdh$ & F 88^8a$gdh $ & Fa$gd x>>>\?^???^@`@JALAAABBBBNCPCCCDDFDDD~EE*F,F6FbFdFGGGGGGVHXHHHIIIIdJfJJJFKHKKKfLhLLL~MMNNNN$O&OOOOOxPzP~PPQQ@QBQh#CJOJQJ^JaJhCJOJQJ^JaJ hhCJOJQJ^JaJhhCJOJQJ^JaJNGGGIHKfLhLjL*N&OO|PBQPRR:SSTTTZUUvV $ & Fa$gd$ & F 88^8a$gd $ & Fa$gd :<np2xz\ŴŦhCJOJQJ^JaJhf?LCJOJQJ^JaJ hhfCJOJQJ^JaJhCJOJQJ^JaJhfCJOJQJ^JaJ hhCJOJQJ^JaJh\VCJOJQJ^JaJ<phnprz ~v$a$gdf$a$gd @68*,XZ<>&(`bPR~dfjlhvCJOJQJ^JaJ#hfh5CJOJQJ^JaJ hhCJOJQJ^JaJhfCJOJQJ^JaJLv@8,Z>(b$ & F 88^8a$gdv $ & Fa$gdv$ & F 88^8a$gdf $ & Fa$gd $$(%Q%%% &&&&&;''''((C))))*)*Z***+S++++,R,,,,,*-o--.......7/J/Y///0/0000g11223343G334[44445r56*66 7 7 77M888888899]::/;d;;;;<d====0>|>>>>M?x?M@y@@RAAAAANBOBPB CzDDE2FF@GsGH5H6HAHkHlHmHHI[JJKSKK(LL#MM NJNOPIPPQQQQ R'RrRRRqSrSsS.T/T0TwTU~UUVV%V?V@VyVVWDXXYVY|YYYYYZ0ZYZ|ZZZD[[\9\z\\\$]p]]]A^^^_____M_q__ ```a`aaabbbb}ccdd ebeeeefAfRfffggggghhihhh i4iwixiiiOjPjj00000000000000 00 00 00 00 00 00000000000000000 0000 0000@0000000000000000 0 0 0 0 0 0000 0 08  08  08 0 0 0  0  0  0  0  0 0 0 0# 0#0 0 0O 0O 0O 0O 0O 0O 0O 0O00000 0 0O 0P 0P 0P 0P 0O 0< 0< 0< 0O 0H 0H 0H 0H 0H 0H 0H 0H 0O 0O 0O 0O 0O0 0 0 0 00 0 04" 05" 05" 05" 05" 05" 04" 0(% 0(% 0(%0 0 0& 0& 0& 0& 0& 0& 0& 0& 0& 0& 0 &0 0& 0) 0) 0) 0) 0) 0& 0& 0S+ 0S+ 0S+ 0& 0, 0, 0, 0  0, 0, 0, 0, 0,000 0  0. 0. 0. 0. 0.0 0  0/ 00 00 00 00 00 00 00 0/0 0  043 043 043 043 0430 0  04 04 04 04 040 0 0 7 0 7 0 70000 0 08 08 08 08 08 0: 0: 0: 0: 08 08 080 0 0= 0= 0=0 0 0> 0> 0> 0x? 0x? 0> 0>0 0 0A 0A0 0 0OB 0PB 0PB 0PB 0PB 0OB 02F 02F 02F 02F0000 0 0lH 0lH 0lH 0lH 0[J 0[J 0[J 0[J 0[J 0[J 0[J 0[J 0[J 0 [J 0 [J 0 [J 0 [J 0 [J 0[J0 0 0Q 0Q 0 R 0 R 0 R 0Q0 0 0rS0 0 0/T 0/T 0/T 0/T 0/T000 0 0?V 0?V 0?V 0?V 0W 0W 0W 0W 0W 0W 0W 0W 0W 0 W 0 W 0 W 0 W 0 W 0W 0W 0W 0?V 0\ 0\ 0\ 0\ 0\ 0\ 0\ 0\ 0\ 0 \ 0 \000 0 0_ 0_ 0_ 0_ 0_ 0_ 0_ 0_ 0 0`a 0`a 0b 0b 0b 0b 0b0 0 0d 0d0 0 0e 0e 0e 0e 0e 0e0000 00 00 0 0h 0h0 0 0 0!0 0"fT`/v>BQerfڼ\:=?ACEGILN(rH&3GvVah̫,v0;>@BDFHJKM<,,EEvWxWj'(DE  _l79  T U !, -6 !+BObl######>$E$$$Q%Z%%%%%&&&&;'H'''''''((((C)M)))*'*)*6*Z*d*****++++++R,W,,,,,*-1-o-t---/090000000g1v111/;5;d;j;;;;;c>f>?1?M@N@y@z@ CCzDDDDEFFFFF@GLGsG}GH HJKKKSK^KKK(L8LLL#M-MMM N,NNNOOPPIPOPPPQQ'R.RrRyRRRXXDXMXXXYYVYbY|YYYYYYYYYYZ Z0Z8ZYZ_Z|ZZZZZZD[P[[[9\G\z\\\\]]$]2]p]~]]]] ^A^P^^^^^M_[_q_}___ ``````a!ab&bbbbb}cccc eebeieeef fAfHfRf^fffff ii4iAijJ23A* 8   3 %'3-H!B&&*)***++,,....7/Y//0002243G344456 788:/;;;y@@E2FH5H6HAH[JJ NJN R'RUVV%VVYYYYZ0ZZZz\\^^__M_q_bbbeeefAfRfgg i4ijj jEƼmN޾-; Ƽ`".(:rV*vr .N޾W-w=2,(>A2$}7g]X^`X5o(hH. ^`hH. pLp^p`LhH. @ @ ^@ `hH. ^`hH. L^`LhH. ^`hH. ^`hH. PLP^P`LhH.X^`X5o(hH .s^`s5o(hH.^`5OJQJo(hH-^`5o(hH)PXP^P`X5o(hH) L^`LhH. ^`hH. ^`hH. PLP^P`LhH.X^`X5o(hH. ^`hH. pLp^p`LhH. @ @ ^@ `hH. ^`hH. L^`LhH. ^`hH. ^`hH. PLP^P`LhH.s^`s5o(hH. ^`hH. pLp^p`LhH. @ @ ^@ `hH. ^`hH. L^`LhH. ^`hH. ^`hH. PLP^P`LhH.X^`X5o(hH .s^`s5o(hH.^`5OJQJo(hH-^`o(.PXP^P`X5o(hH) L^`LhH. ^`hH. ^`hH. PLP^P`LhH.X^`X5o(hH .s^`s5o(hH.^`5OJQJo(hH-^`5o(hH)PXP^P`X5o(hH) L^`LhH. ^`hH. ^`hH. PLP^P`LhH.X^`X5o(hH . ^`hH. pLp^p`LhH. @ @ ^@ `hH. ^`hH. L^`LhH. ^`hH. ^`hH. PLP^P`LhH.X^`X5o(hH . ^`hH. pLp^p`LhH. @ @ ^@ `hH. ^`hH. L^`LhH. ^`hH. ^`hH. PLP^P`LhH.X^`X5o(hH . ^`hH. pLp^p`LhH. @ @ ^@ `hH. ^`hH. L^`LhH. ^`hH. ^`hH. PLP^P`LhH. W-w=}7g(>AjE-; `" .:rV*m #d4&:x`b/8m\.84&4&4&! ]Cfnf"S/]1/3O3.:S[;wAf?L|R\V"a\n]` ?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghijklmnopqrstuvwxyz{|}~Root Entry FtʠZ1Table^WordDocument.&SummaryInformation(DocumentSummaryInformation8CompObjz  F(Dokument programu Microsoft Office Word MSWordDocWord.Document.89q