Kolorowy pasek
Kolorowy pasek

Ogłoszenie o zamówieniu - Termomodernizacja budynku Ośrodka Kultury w Wichowie

 

Lipno: Termomodernizacja budynku Ośrodka Kultury w Wichowie
Numer ogłoszenia: 54132 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Lipnie , ul. A. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2886202, faks 054 2886200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglipno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Ośrodka Kultury w Wichowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres realizacji zadania inwestycyjnego obejmuje następujące roboty: a) Roboty rozbiórkowe: rozbiórka zadaszeń z płyt żelbetowych nad wyjściami, rozbiórka opaski betonowej, rozbiórka, obróbek blacharskich ogniomurów, rynien, rur spustowych i parapetów podokiennych, demontaż krat okiennych, skucie nieprzylegających do podłoża tynków kotłowni ze składem opału na powierzchni ok. 20% i 10% na pozostałej części budynku, rozbiórka gzymsów pod rynnami, rozbiórka kominów wentylacji grawitacyjnej, rozbiórka uszkodzonego komina spalinowego kotłowni na wysokość 1,5 m, demontaż instalacji odgromowej. b) Roboty budowlane - zewnętrzne: odkopanie ścian fundamentowych, termoizolacja ścian fundamentowych bez kotłowni ze składem opału, zamurowanie i ocieplenie wnęk po naświetlach z pustaków szklanych, naprawa i uzupełnienie tynków na kotłowni ze składem opału na pow. 20% i 10% na pozostałej części budynku, termoizolacja ścian zewnętrznych wraz z ociepleniem ościeży okien i drzwi /bez kotłowni ze składem opału, montaż obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych i parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej w kolorze brązowym o grubości 0,7 mm, montaż nowej instalacji odgromowej z rozłącznymi połączeniami śrubowymi przewodów odprowadzających i przewodów uziemiających (bez otoku), termomodernizacja stropodachu bez kotłowni ze składem opału, wykonanie przemurowania końcówki komina kotłowni 1,5 m wys, przemurowanie kominów wentylacji grawitacyjnej z bocznym dwustronnym wyprowadzeniem wentylacji zabezpieczonej kratkami i montażem czap kominowych na wys. 60 cm po ociepleniu, przygotowanie powierzchni tynków zewnętrznych kotłowni ze składem opału pod malowanie ścian i cokołu, naprawa stopni, wykonanie nowego tynku i malowanie ściany oporowej wejścia do kotłowni, wykonanie nowego pokrycia dachu kotłowni, malowanie elewacji zgodnie z kolorystyką, ułożenie opaski po obwodzie trzech budynków z kostki betonowej zamkniętej krawężnikiem, zamontować 4 szt. lekkich zadaszeń z poliwęglanu nad wejściami do budynku, zabezpieczenie antykorozyjne balustrad zgodnie z kolorystyką, ponowny montaż krat okiennych po uprzednim dopasowaniu do nowych wymiarów z zabezpieczeniem antykorozyjnym, dostawa i montaż drabiny z kabłąkiem z części niższej na dach sali wielofunkcyjnej. c) Ocieplenie ścian zewnętrznych Ocieplenie wszystkich ścian zewnętrznych budynku bez budynku kotłowni ze składem opału styropianem samogasnącym (klasy EPS 80 - 036 FASADA) o grubości 15,0 cm, zabezpieczonego zaprawą klejową z siatką i zewnętrzną warstwą elewacyjną z tynku strukturalnego. Zastosować styropian grubości 15 cm zamocowany do ściany za pomocą zaprawy klejowej i łączników mechanicznych. Na styropianie wykonać warstwę zbrojoną, zabezpieczającą przed uszkodzeniami mechanicznymi z siatki szklanej zatopionej w zaprawie klejowej zgodnie z odnośną Aprobata Techniczną ITB. Na siatce wykonać zewnętrzną warstwę elewacyjną tynk mineralny zgodnie z odnośną Aprobatą Techniczną ITB. Ocieplane ściany powinny być suche i mieć ustabilizowane warunki wilgotnościowe, a podczas prowadzenia prac oraz schnięcia tynków temperatura zewnętrzna powietrza, podłoża i wbudowanego materiału nie może być niższa niż +5oC lub wyższa niż +25oC. Powierzchnie ścian winny być oczyszczone z kurzu , pyłu i innych warstw luźno związanych z podłożem. Lokalne ubytki i miejsca gdzie tynki zostały skute należy wypełnić zaprawą tynkarską . Podłoża o nierównościach większych niż 1 cm należy wyrównać przy użyciu zaprawy wyrównująco szpachlowej, albo zastosować styropian o różnej grubości. Na odpowiedniej wysokości ponad powierzchnią terenu należy zamocować na ścianie profil cokołowy stosując przynajmniej trzy kołki na 1 mb. Płyty styropianowe układać od dołu do góry obiektu w układzie poziomym dłuższych krawędzi z zachowaniem mijankowego układu spoin pionowych. W ościeżach zastosować styropian o grubości co najmniej 3 cm. Nie wcześniej niż po 3 dniach od przyklejenia płyt styropianowych należy wykonać mocowanie mechaniczne poprzez zastosowanie kołków rozporowych. Należy zastosować 6 do12 kołków na 1 m2. Przy narożach otworów drzwiowych i okiennych, na styropianie należy nakleić pod kątem 450 kawałki tkaniny zbrojącej, w celu zapobiegania powstawaniu rys i pęknięć na elewacji budynku. Naroża wzmocnić przez zastosowanie profili narożnych z siatką zbrojącą, osadzonych na kleju . Warstwa zbrojona pojedynczą tkanina powinna mieć grubość 3 do 5mm. Sąsiednie pasy tkaniny należy układać na zakład co najmniej 10 cm. Do wysokości 2,0m od poziomu terenu zaleca się zastosować dwie warstwy tkaniny. Po 2 3 dniach nanieść szczotką lub wałkiem jedna warstwę podkładu tynkarskiego. Po wyschnięciu podkładu tynkarskiego tj po 24 godzinach można przystąpić do nakładania tynku strukturalnego. Tynk cienkowarstwowy pomalować farbą elewacyjną zgodnie z projektem kolorystyki po wyschnięciu wyprawy tynkarskiej nie wcześniej jednak niż po 48 godzinach od jej wykonania. W celu wzmocnienia i wyrównania chłonności podłoża powierzchnię ścian przed malowaniem zabezpieczyć preparatem gruntującym w postaci nie rozcieńczonej, jednokrotnie wałkiem lub pędzlem jako cienką i równomierną warstwę. Uwaga: Aby uniknąć różnic w odcieniach barw przy zastosowaniu kolorowych farb, należy na jedną powierzchnię nakładać farbę o tej samej dacie produkcji. d) Ocieplenie ścian fundamentowych Ściany fundamentowe wraz z cokołem ocieplić na głębokość 1,0 m poniżej terenu styropianem twardym (klasy EPS 100-38) gr.10 cm. W tym celu należy wykonać wykop, a ściany ocieplić stosując płyty izolacyjne ze styropianu, klejone do podłoża. Płyty styropianowe należy zabezpieczyć na powierzchni stykającej się z gruntem warstwą bazową z podwójnej siatki z włókna szklanego i zaprawy. Do wykonania warstwy zbrojonej na zamocowanych płytach można przystąpić nie wcześniej niż po trzech dniach od ich przyklejenia. Ściany cokołu ponad gruntem wykończyć płytką klinkierową 6 x 24 cm ze spoiną 8-10 mm. e) Stropodach część wysoka i niska Ocieplenie stropodachu budynku bez kotłowni ze składem opału wykonać ze STYROPAPY grubości 20 cm ze styropianem samogasnącym o gęstości min. 20 kg/ m3 , oklejonym jednostronnie papą asfaltową podkładową, mocowanej na kołki w lejkach PCV, po uprzednim przygotowaniu podłoża flekowaniu, usunięciu pęcherzy ,wyrównaniu i oczyszczeniu . Przed ociepleniem montować do istniejącego stropu konstrukcję okapową 20 x 2,2 cm z płyty OSB wraz ze wzmocnieniami poprzecznymi, do montażu obróbki blacharskiej i rynny. Jako finalne pokrycie zastosować papę termozgrzewalną grubości 5,2 mm z masy z bitumem modyfikowanym z włóknami poliestrowymi 250 g/m2. Przemurować i podwyższyć kominy wentylacyjne wraz z wykonaniem czap wylewanych i wykonaniem bocznych otworów wentylacyjnych zabezpieczonych kratką. f) Kotłownia ze składem opału Wykonać nowe pokrycie stropodachu kotłowni wraz ze składem opału po uprzednim przygotowaniu podłoża flekowaniu, usunięciu pęcherzy ,wyrównaniu i oczyszczeniu. Jako pokrycie zastosować papę termozgrzewalną grubości 5,2 mm z masy z bitumem modyfikowanym z włóknami poliestrowymi 250 g/m2 na papie podkładowej termozgrzewalnej grub. 4 mm z tkaniną szklaną 60 g/m2. Przy kominach wykonać przeciwspadki z użyciem izoklinów styropianowych i obróbek kątowych z papy. Przy wykonywaniu ocieplenia ścian należy zachować wszelkie reżimy technologiczne określone przez producenta systemu. g) Stolarka W kotłowni okna drewniane wymienić na nowe w ramach PCV oraz skorodowane drzwi na nowe stalowe ocieplone. h) Opaska wokół budynków Wykonanie opaski wokół budynku oraz kotłowni o szer. 60 cm z kostki betonowej grub. 6 cm na podkładzie z zagęszczonego piasku, stabilizowanego cementem zamkniętą obrzeżem chodnikowym 8 x 30 cm. i) Wody opadowe Obróbki blacharskie - rozwiązanie systemowe typowe z blachy powlekanej w kolorze brązowym. Wszystkie elementy wysunięte poza lico elewacji zabezpieczyć okapem z blachy powlekanej. Wody opadowe odprowadzić na teren działki. j) Elementy wykończenia Tynk zewnętrzny strukturalne zgodnie z kolorystyką elewacji 2. Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót, (kosztorys ofertowy)- stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Załączony do niniejszej SIWZ przedmiar robót jest podstawą do wyceny przedmiotu umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z terenem budowy (wizji w terenie). 5. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić harmonogram rzeczowo-finansowy opracowany w układzie kwartalnym (załącznik nr 11). 6. W przypadku podania w niniejszej specyfikacji nazw własnych (pochodzenie, producent itp.) należy pamiętać, iż mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze na wskazany produkt. 7. Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym i Wykonawca zobowiązuje się zorganizować je tak, aby nie narażać pracowników i osoby korzystające z obiektu na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca i Dyrektor Szkoły ustalą szczegółowe warunki bezpieczeństwa i higieny pracy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających nie przekraczających 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień odpowiadających swoim rodzajem zamówieniu podstawowemu.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.11.12.20-6, 45.41.00.00-4, 45.44.20.00-7, 45.32.10.00-3, 45.42.11.60-3, 45.26.13.20-3, 45.31.23.10-3, 45.26.14.10-1, 45.26.25.22-6, 45.23.32.53-7, 45.44.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy złotych i 00 100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 196, poz. 620). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać przynajmniej następujące elementy: 3.1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; 3.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 3.3. kwotę gwarancji; 3.4. termin ważności gwarancji; 3.5. zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, które to żądanie zawierać będzie oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3.6. postanowienia dotyczące gwarancji odnoszą się również do wadium składanego w formie poręczeń. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawiała szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - załącznik nr 4, Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robot budowlanych odpowiadających rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 250.000 zł brutto.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami; - załącznik nr 5 Kierownikiem budowy - posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi;
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 250.000,00 zł; Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczeniową nie niższą niż 250.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uglipno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lipno, ul. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lipno, ul. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno (SEKRETARIAT).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013. Działanie 2.3 Rozwój infrastruktury w zakresie ochrony powietrza..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki

Pytania i odpowiedzi (25.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
ośrodek kultury Wichowo NAKŁADCZY (366.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
ośrodek kultury Wichowo PRZEDMIAR (160.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Termomodernizacja Ośrodka Kultury w Wichowie - rysunki (2.3MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Termomodernizacja Ośrodka Kultury w Wichowie -Opis (240.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
SIWZ (345.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_1 (58.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_2 (38.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_3 (29.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_4 (33.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_5 (34kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_6 (28kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_7 (192.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_8 (28kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_11 (132.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Grzegorz Koszczka - Kierownik RGK
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Rafał Branecki
Data wprowadzenia:2013-02-08 14:54:01
Opublikował:Rafał Branecki
Data publikacji:2013-02-08 14:57:01
Ostatnia zmiana:2013-02-21 13:27:33
Ilość wyświetleń:1693

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij