Zamknij okno Drukuj dokument

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Wymiana konstrukcji dachu, wykonanie termomodernizacji, przebudowa i remont pomieszczeń Wiejskiego Domu Kultury.

 

Wymiana konstrukcji dachu, wykonanie termomodernizacji, przebudowa i remont pomieszczeń Wiejskiego Domu Kultury.
Numer ogłoszenia: 278182 - 2010; data zamieszczenia: 05.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Lipnie , ul. A. Mickiewicz 29, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2886202, faks 054 2886200.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana konstrukcji dachu, wykonanie termomodernizacji, przebudowa i remont pomieszczeń Wiejskiego Domu Kultury..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana konstrukcji dachu, wykonanie termomodernizacji, przebudowy i remontu pomieszczeń Wiejskiego Domu Kultury 2. Opis przedmiotu zamówienia: Prace remontowe obejmujące wymianę konstrukcji dachu, termomodernizację całego obiektu, wykonanie kotłowni, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę instalacji elektrycznej, odgromowej, wykonanie instalacji grzewczej, wodno - kanalizacyjnej wraz z budową szamba. 3. Przedmiot zamówienia musi być wykonany i rozliczony do dnia 30.06.2011 r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.00.00-3, 45.42.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 8.000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy zł). 2. Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie wyznaczonym na złożenie oferty tj. do dnia 20.09.2010 roku godz. 9:00. 3. Wykonawca może wnieść wadium w: 1) Pieniądzu, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na rachunek: 411500 1780 1217 8003 5058 0000 Kredyt Bank S.A. Filia 3 w Lipnie Odział we Włocławku (o ile jest to możliwe Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kserokopii przelewu). Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie składania ofert znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1. Zmiany wynagrodzenia umownego: a) w przypadku ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu robót Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty wartości przedmiotu umowy zgodnie z kosztorysami powykonawczymi, za faktycznie wykonaną ilość oczyszczalni. b) w przypadku zaistnienia sytuacji powodującej wprowadzenie w trakcie realizacji zamówienia robót lub materiałów zamiennych w stosunku do określonych w dokumentacji - zamienne zakresy robót lub materiały zostaną ustalone przed ich realizacją w zatwierdzonym przez Zamawiającego protokóle konieczności, a ich wartość zostanie określona w oparciu o sporządzony przez Wykonawcę kosztorys szczegółowy. Wykonawca do sporządzenia kosztorysu szczegółowego przyjmie identyczne czynniki cenotwórcze, jakie określił w kosztorysie ofertowym. Wycena powyższa zastąpi wycenę danej pozycji określonej w kosztorysie ofertowym. c) ustawowe zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), d) w przypadku konieczności wykonania dodatkowych zamówień nie objętych dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, a niezbędnych do prawidłowego wykonania zakresu podstawowego, mogą one być wykonane na podstawie odrębnego zamówienia zleconego w oparciu o art. 67 ust.1 pkt.5). Zakres robót dodatkowych zostanie ustalony i zatwierdzony przez Zamawiającego w protokole konieczności, a ich wartość zostanie ustalona w oparciu o kosztorys. Wykonawca do kosztorysu przyjmie czynniki cenotwórcze, ceny materiałów i sprzętu w wielkości nie przekraczającej średnich cen z publikacji SEKOCENBUD z kwartału poprzedzającego okres wyceny. 2. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację zamówienia, b) z przyczyn niezależnych lub niemożliwych do przewidzenia przez Wykonawcę - zmiana osób pełniących funkcję kierownika budowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bip.lipno.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Mickiewicza 29 87-600 Lipno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Mickiewicza 29 87-600 Lipno sekretariat pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wymiana konstrukcji dachu, wykonanie termomodernizacji, przebudowa i remont pomieszczeń Wiejskiego Domu Kultury realizowana jest w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategi rozwoju, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007- 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

SIWZ (174.5kB)    
Załączniki (79.5kB)    
Projekt WDK w Chodorązku -Rysunki (6.7MB)    
Projekt WDK w Chodorązku-Opis techniczny (138.6kB)    
Rozdzielnica Rco - Widok (21.6kB)    
Rozdzielnica Rco - Podliczenie (12.5kB)    
Rozdzielnica Rco - Schemat (14kB)    
Rozdzielnica główna RG - Widok (40.1kB)    
Rozdzielnica główna RG - Podliczenie (13.5kB)    
Rozdzielnica główna RG - Schemat (30.3kB)    
Rozdzielnica RZ - Widok (20.6kB)    
Rozdzielnica RZ - Podliczenie (12.3kB)    
Rozdzielnica RZ - Schemat (17.4kB)    
Rozdzielnica Ssc - Widok (22.9kB)    
Rozdzielnica Ssc - Podliczenie (12.1kB)    
Rozdzielnica Ssc - Schemat (18kB)    
Chodorążek - projekt elektryczny - rys. nr EW-04 (205.8kB)    
Chodorążek - opis elektryczny (61kB)    
Chodorążek - projekt elektryczny - rys. nr EW-01 (173.9kB)    
Chodorążek - projekt elektryczny - rys. nr EW-02 (216.7kB)    
Chodorążek - projekt elektryczny - rys. nr EW-03 (186kB)    
rzut_3 330 650 (153.8kB)    
2 (66.8kB)    
4 (82kB)    
5 (32.2kB)    
6 (89kB)    
7 (61.8kB)    
OPIS_TECHNICZNY (260.3kB)    
mk-chodorążek-RE-nakłady (185.8kB)    
mk-chodorążek-IS-nakłady (133.9kB)    
mk-chodorążek-RB-1-nakłady (468.2kB)    
SST_WODKAN (645.6kB)    
SST_BUDOWLANA (902.8kB)    
SST_ELEKTR (293.1kB)    
SST_OGRZEWANIE_WENTYLACJA (306kB)    
Umowa-Projekt (78.5kB)    

Metadane

Źródło informacji:Grzegorz Andrzej Koszczka - Kierownik RGKMPiR
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Marek Wysocki
Data wprowadzenia:2010-09-06 11:29:06
Opublikował:Marek Wysocki
Data publikacji:2010-09-06 11:34:26
Ostatnia zmiana:2010-09-16 08:22:03
Ilość wyświetleń:2289