Zamknij okno Drukuj dokument

Ogłoszenie o zamówieniu: : Utwardzenie części działek nr 95/14,95/25 i 658/1 w Radomicach

Lipno: Utwardzenie części działek nr 95/14,95/25 i 658/1 w Radomicach
Numer ogłoszenia: 68010 - 2015; data zamieszczenia: 26.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Lipnie , ul. A. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2886202, faks 054 2886200.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utwardzenie części działek nr 95/14,95/25 i 658/1 w Radomicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące Utwardzenie części działek nr 95/14,95/25 i 658/1. Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Radomice. Istniejąca działki posiadają nawierzchnię nieulepszoną. Teren objęty opracowaniem jest zurbanizowany. Wzdłuż drogi zlokalizowane są domy mieszkalne. Na terenie objętym opracowaniem nie występuje zadrzewienie kolidujące z utwardzeniem. Przebieg drogi zaprojektowano po istniejącym przebiegu terenu z uwzględnieniem mechanicznego wyprofilowania istniejącej drogi uwzględniając dowiązanie do przyległego terenu. 2. Zakres robót obejmuje utwardzenie o szerokości 3,50 mb na działce 95/14 a na pozostałych działkach utwardzenie w ich części. Na omawianej drodze przyjęto dwustronny spadek poprzeczny wartości 2% za wyjątkiem początkowego jako jednostronnego Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8 cm na podbudowie z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010 o grubości 20 cm. Kategorii ruchu KR1. Długość drogi - 76,00 mb, powierzchnia jezdni - 416,00 m2 3. Na odcinku drogi objętym remontem nie zlokalizowano żadnej kolidującej infrastruktury. 4. Odwodnienie zrealizowano za pomocą spadków poprzecznych oraz podłużnych drogi. Rozwiązania projektowe nie powodują zmian w istniejących stosunkach wodnych. Wody powierzchniowe poprzez ściek przy krawężnikowy odprowadzana będzie do wpustu i studni chłonnej. 5. W trakcie prowadzenia robót ziemnych zachować szczególną ostrożność w miejscach istniejącego uzbrojenia podziemnego. Sugeruje się by prace te były prowadzone ręcznie. 6. Szczegółowo przedmiot zamówienia oraz zakres robót do wykonania określa dołączony do SIWZ przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna a także projekt wykonawczy, którego oryginał znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.500,00 zł (słownie złotych: tysiąc pięćset złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 196, poz. 620).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

gdy warunki pogodowe lub inne zdarzenia losowe, potwierdzone przez inspektora nadzoru, nie pozwolą na zrealizowanie umowy w terminie i zajdzie konieczność wydłużenia terminu jej wykonania; - gdy nastąpi zmiana polityki fiskalnej państwa, w szczególności w zakresie obowiązującego prawa podatkowego, w tym podatku od towaru i usług (wówczas zmianie ulegnie stawka podatku VAT, natomiast niezmienna pozostanie kwota netto); - gdy nastąpi zmiana możliwości finansowych Zamawiającego pozwalająca na wcześniejsza realizację zamówienia, wówczas zmianie ulegnie harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji; - gdy nastąpi zmiana kierownika budowy, z zastrzeżeniem, iż nowy kierownik budowy zaproponowany przez Wykonawcę musi spełniać wymagania postawione w niniejszej SIWZ. Stosowane zmiany na wniosek wykonawcy bądź zamawiającego, potwierdzone w uzasadnionych przypadkach przez Inspektora nadzoru zostaną wprowadzone do umowy w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uglipno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lipno, ul. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lipno, ul. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno /SEKRETARIAT/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki

SIWZ (321.4kB)    
zal_nr_1 (65.4kB)    
zal_nr_2 (38kB)    
zal_nr_3 (29.5kB)    
zal_nr_4 (33kB)    
zal_nr_5 (34kB)    
zal_nr_6 (28.5kB)    
zał nr 7 (91kB)    
Zał. nr 11 Oswiadczenie o grupie kapitalowej (54kB)    
ofertowy (16.7kB)    
ofertowy (16.1kB)    
opis techniczny radomice (1.5MB)    
rysunki_ostateczne (3.4MB)    
specyfikacja Radomice (737.7kB)    

Metadane

Źródło informacji:Grzegorz Koszczka - Kierownik RGK
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Rafał Branecki
Data wprowadzenia:2015-03-26 14:01:20
Opublikował:Rafał Branecki
Data publikacji:2015-03-26 14:04:55
Ostatnia zmiana:2015-03-26 14:05:12
Ilość wyświetleń:807