Kolorowy pasek
Kolorowy pasek

Ogłoszenie o zamówieniu - Dostawa autobusu 21 miejscowego (kierowca plus 20 miejsc siedzących) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym także poruszających się na wózkach inwalidzkich

 

Lipno: Dostawa autobusu 21 miejscowego (kierowca plus 20 miejsc siedzących) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym także poruszających się na wózkach inwalidzkich

Numer ogłoszenia: 112082 - 2013; data zamieszczenia: 20.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Lipnie , ul. A. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2886202, faks 054 2886200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglipno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa autobusu 21 miejscowego (kierowca plus 20 miejsc siedzących) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym także poruszających się na wózkach inwalidzkich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusu 21 miejscowego (kierowca plus 20 miejsc siedzących) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym także poruszających się na wózkach inwalidzkich. 2.Wspólny Słownik Zamówień: 34121000-1 - Autobusy i autokary 3.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup oraz dostawę do siedziby Zamawiającego autobusu 21miejscowego (kierowca plus 20 miejsc siedzących) przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym także poruszających się na wózkach inwalidzkich o następujących parametrach: 1)autobus fabrycznie nowy, dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym miejsce na jeden wózek inwalidzki, rocznik 2013, długość pojazdu nie mniejsza niż 7640 mm, długość zwisu za tylną osią nie mniejsza niż 2320 mm, 2)autobus musi posiadać wszelkie niezbędne wymagane przepisami homologacje do ruchu na terenie Polski i Unii Europejskiej na 20 osób plus kierowca, a także świadectwo homologacji drugiego etapu (Autobus) oraz DMC - 5300, 3)autobus musi być sprawny technicznie i wolny od wad konstrukcyjnych, 4)autobus przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych 21-osobowy (20 miejsc siedzących + 1 kierowca), wyposażony w listwy szybkiego montażu umożliwiające łatwy demontaż foteli pasażerskich w celu stworzenia 1 stanowiska do przewozu osób na wózkach inwalidzkich plus atestowane mocowania na wózki inwalidzkie, 5)komplet 3 punktowych pasów bezpieczeństwa w autobusie z homologacją do przewozu osób na wózkach + atestowane pasy 4-ro punktowe mocujące wózek, 6)moc pojazdu 190 KM (140 KW), 7)pojemność skokowa - min. 2500 cm3, 8)wersja silnika EURO - 5, 9)rodzaj paliwa: olej napędowy (diesel), 10)skrzynia biegów: manualna 6 - biegowa, 11)kolor: grafitowy metalik, lakier fabryczny (nie dopuszcza się przemalowywania). 4.Wyposażenie: 1)ABS, ASR, ESP, 2)szyby boczne podwójne, termoizolacyjne, panoramiczne, przyciemniane, montowane bez naruszania fabrycznie oryginalnych słupków, 3)zasłony na prowadnicach w oknach, zintegrowane z półkami na bagaż podręczny, 4)podgrzewane i elektrycznie sterowane szyby i lusterka boczne, 5)lusterko wewnętrzne wsteczne, 6)drzwi boczne rozsuwane elektrycznie z oryginalnym fabrycznym mechanizmem przesuwnym, sterowane z kokpitu i na pilota, 7)wysuwany, elektrycznie obniżany próg łódkowy (bez kasety), ułatwiający osobom niepełnosprawnym wejście bocznymi drzwiami, 8)szyberdach pełniący funkcję wyjścia awaryjnego, 9)podświetlane stopnie wejściowe, 10)poduszka powietrza kierowcy, 11)siedzenie kierowcy komfortowe, resorowane z podłokietnikiem, 12)wzmocniony stabilizator osi przedniej i tylnej, 13)przednia klimatyzacja fabryczna, 14)klimatyzacja dachowa z indywidualnym rozprowadzeniem w półce na bagaż dla każdego z pasażerów, 15)ogrzewanie niezależne od silnika nadmuchowe lewo i prawostronne typu WEBASTO, rozprowadzone podłogowo, (regulacja z możliwością programowania czasowego), 16)wspomaganie kierownicy, 17)tachograf cyfrowy, legalizowany, 18)TEMPO - 100 km h - certyfikat, 19)sygnał akustyczny ostrzegający na zewnątrz o cofaniu pojazdu, 20)centralny zamek, immobiliser, autoalarm, 21)przegroda za kierowcą, 22)podłoga z wykładziną antypoślizgową, 23)pełna tapicerka z izolacją termiczną (tapicerka podsufitowa sztywna; tapicerka słupków i parapetów z ekoskóry; boki pojazdu w tapicerce materiałowej o kolorystyce foteli) - kolor tapicerki Zamawiający ustali z Wykonawcą na etapie realizacji zamówienia, 24)fotele turystyczne z miękką tapicerką ze wstawkami (tkanina + ekoskóra) z pełną regulacją wraz z rozsuwaniem bocznym, z 3 - punktowymi pasami bezpieczeństwa, wyposażone w podłokietniki zewnętrzne, rączki i siatki (typ i kolor foteli Zamawiający ustali z Wykonawca na etapie realizacji zamówienia), 25)system szybkiego demontaż foteli, 26)półki bagażowe aluminiowe z lewej i prawej strony pojazdu z kanałem klimatyzacji, wyposażone w indywidualne sterowanie nawiewem, oświetleniem LED i nagłośnieniem, 27)oświetlenie diodowe nocne, postojowe, indywidualne, 28)trzecie światło stopu, światła obrysowe boczne, światła obrysowe górne (tył i przód) 29)spojlery boczne w kolorze nadwozia o kształcie prostokąta zachowujące odległość od nawierzchni jezdni na początku i końcu spojlera min. 30 cm, chlapacze komplet, 30)zderzaki, listwy boczne w kolorze nadwozia z zamontowanym oświetleniem LED przystosowanym do jazdy dziennej, 31)lusterka, klamki, kołpaki i grill chromowane, 32)wieszaki ubraniowe na każdym słupku, 33)wybijaki szyb, 34)system nawigacji wyposażony w aktualną mapę, 35)radio - odtwarzacz CD + MP3 + DVD + mikrofon ze wzmacniaczem + monitorem LCD 19 cali składany w kasecie, 36)ręczne najazdy aluminiowe do wprowadzania osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, 37)pogłębiony bagażnik z tyłu samochodu, 38)drugi komplet opon z felgami (opony zimowe). 5.Warunki gwarancji 1)Gwarancja mechaniczna bez limitu kilometrów minimum 24 miesiące. 2)Gwarancja na powłokę lakierniczą minimum 36 miesięcy. 3)Gwarancja na perforację korozyjną nadwozia minimum 8 lat. 4)Pojazd musi posiadać instrukcję w języku polskim. Gwarancja musi obowiązywać we wszystkich autoryzowanych przez producentów stacjach serwisowych na terenie całego kraju i wykonujących naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne w pełnym zakresie do oferowanej marki i modelu samochodu. Wszystkie zastosowane materiały i wyposażenie muszą posiadać odpowiednie certyfikaty i homologacje polskie i europejskie oraz spełniać normy i przepisy w przewozie osób niepełnosprawnych. Homologacja COC (świadectwo zgodności). 6.Wymagania dodatkowe: Pojazd winien posiadać dokument potwierdzający, że badania techniczne dopuszczające do ruchu są ważne minimum 10 miesięcy od daty dostawy. Wykonawca zapewni ubezpieczenie autobusu w pełnym zakresie tzn. OC, AC i NNW na okres 12 miesięcy od daty przekazania pojazdu Zamawiającemu. Ww. dokumenty, niezbędne do zarejestrowania autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych musza być dostarczone Zamawiającemu przed odbiorem pojazdu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7.500,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy pięćset złotych i 00/100). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 196, poz. 620). 3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać przynajmniej następujące elementy: -nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; -określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; -kwotę gwarancji; -termin ważności gwarancji; -postanowienia dotyczące gwarancji odnoszą się również do wadium składanego w formie poręczeń. 4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 5.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Kujawski Bank Spółdzielczy ul. F. Chopina 3, 87-700 Aleksandrów Kuj Nr 16953700002004004306630003

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)Warunki oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunkiem jest złożenie Oświadczenia o spełnianiu warunków
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Przez spełnienie warunku rozumie sie udokumentowanie przez Wykonawcę zrealizowanie dwóch dostaw nowych autobusów dostosowanych dla osób niepełnosprawnych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów (np. protokołów dostaw, referencji itp. w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie o wartości powyżej 250 000,- zł (słownie zł.: dwieście pięćdziesiąt tysięcy). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunkiem jest opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

Homologacja do ruchu na terenie Polski i Unii Europejskiej na 20 osób plus kierowca, a także świadectwo homologacji drugiego etapu (Autobus) oraz DMC - 5300,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uglipno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lipno, ul. Mickiewicza 28, 87-600 Lipno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lipno, ul. Mickiewicza 28, 87-600 Lipno (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki

Pytania i odpowiedzi (14.3kB) Zapisz dokument  
SIWZ - na dostawę i usługi procedura uproszczona (293.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Wzór formularza oferty na dostawy (37kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zal_nr_5_do_SIWZ_wzor_umowy (63kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał nr 1 - Oświadczenie o spełnianiu warunków (41.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał nr 2 - Wykaz dostaw lub usług (31.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (58.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał nr 4 - Oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (39.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Grzegorz Koszczka - Kierownik RGK
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Rafał Branecki
Data wprowadzenia:2013-03-21 10:18:20
Opublikował:Rafał Branecki
Data publikacji:2013-03-21 10:21:05
Ostatnia zmiana:2013-03-28 08:54:43
Ilość wyświetleń:1514
Urząd Gminy Lipno
ul. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij