Kolorowy pasek
Kolorowy pasek

Ogłoszenie o zamówieniu - budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami i przepompownią ścieków w miejscowości Karnkowo.

 

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami i przepompownią ścieków w miejscowości Karnkowo
Numer ogłoszenia: 259796 - 2012; data zamieszczenia: 19.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Lipnie , ul. A. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2886202, faks 054 2886200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglipno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami i przepompownią ścieków w miejscowości Karnkowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Karnkowo w następującym zakresie: Pakiet A- Sieć kanalizacyjna 1.Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej studnia betonowa fi 1200 mm typowa 33 kpl+2 kpl. wyłączeniowe studnie do wymiany studnia betonowa fi 1200 mm rozprężna 2 kpl studnia fi 400/200 mm prod. 26 kpl trójnik 90 st. PP200/200 1 kpl trójnik 90 st. PP200/160 10 kpl PP200 SN10 sieci kanalizacji 1168 mb PP200 sieci główne kanalizacji przewierty 748 mb PEHD 200 sieci główne kanalizacji przewierty 147 mb 2.Sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej Pompownia strefowa PŚ PMS-2x08-14H-12x27 1 kpl PE fi 90/5,4 mm 60 mb PEHD fi 200 - rura osłonowa 20 mb 3.Przykanaliki kanal. Sanit. Grawitacyjnej - uliczne (do granic nieruchomości) PP200 SN10 przykanaliki 32 mb PP160 SN10 przykanaliki 75 mb PP200 przyk. przewierty 54 mb PP160 przyk. przewierty 124 mb PVC fi 200 przykanaliki 2 mb PVC fi 160 przykanaliki 58 mb PEHD 160 przyk. przewierty 11 mb Studnia fi 400/200/160mm prod. PipeLife 52 kpl 4.Przykanaliki kan. sanitarnej ciśnieniowej do granic nieruchomości PE fi 40/2,4 mm 157 mb Pakiet B- Przyłącza 1.Przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej Studnia fi 400/200/160mm prod. PipeLife 17 kpl PP200 AWADUKT DUO SN10 przykanaliki domowe 123 mb PP160 AWADUKT DUO SN10 przykanaliki domowe 161 mb PP200 AWADUKT PP TL przyk. domowe przewierty 15 mb PP160 AWADUKT PP TL przyk. domowe przewierty 15 mb fi 200 PVC prod. PipeLife przykanaliki domowe 100 mb fi 160 PVC prod. PipeLife przykanaliki domowe 359 mb PEHD 200 Spyra-primo przyk. domowe przewierty 3 mb PEHD 160 Spyra-primo przyk.domowe przewierty 3 mb 2.Przykanalik sanitarny ciśnieniowy 1 kpl Pompownia przydomowa PRESSKAN typ 1,25 NP.-16-5-01 o mocy 1,1kW 1 kpl PE fi 40/2,4 mm prod. PipeLife 30 mb Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót, (kosztorys ofertowy) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających nie przekraczających 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień odpowiadających swoim rodzajem zamówieniu podstawowemu.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiat tysięcy złotych i 00/100). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 2.1.pieniądzu, 2.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3.gwarancjach bankowych, 2.4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 196, poz. 620).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane branży sanitarnej o wartości nie mniejszej niż 1.800.000 zł brutto. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Min. 1 osobą - Kierownikiem budowy - posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarne, min. 1 osobą - Kierownikiem robót - posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej, min. 1 osobą - Kierownikiem robót - posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej; Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.800.000,00 zł; 2.Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczeniową nie niższą niż 1.800.000,00 zł Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uglipno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Lipno ul. Mickiewicza 29 87-600 Lipno pok. 201.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Gmina Lipno ul. Mickiewicza 29 87-600 Lipno pok. 101 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami i przepompownią ścieków realizowana jest w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007- 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

SIWZ (286.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_1 (63.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_2 (37kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_3 (29.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_4 (33.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_5 (34kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_6 (30kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_7 (185.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_8 (28kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
opis kpl (284.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
studnia rozprężna (240.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Karnkowo-kaskada (57.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Presskan (137kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
profil gr.1 (205.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
profil gr.2 (218.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
profil gr.3 (251.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
profil gr.4 (219.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
profil gr.5 (145.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
profil gr.6 (157.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
profil tł.7 (59.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
przejscie pod rowem-drogą (54.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
studnia bet. (579.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
studnia PCV (366.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
pompownia-szczegóły techniczno-formalne (34.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
pompownia-Metalchem (126.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
układ map (5.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
A1 (523.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
A2 (758.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
A3 (710.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
A4 (673.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
A5 (606.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
A6 (234.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
A7 (481.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
orientacja (683.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
plan PŚ (56.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
operat-Młynarka (848.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
4 Sondowania penetracyjne (382.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
1 Mapa orientacyjna (1.2MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
2 Mapy dokumentacyjne (3MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
3 Wlasciwosci fizyko-mechaniczne (54.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
KA KARNKOWO GM LIPNO KAN SAN PRk (141kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
KA KARNKOWO GM LIPNO KAN SAN PR (117.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Strona tytułowa ST (18.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Cz.opisowa ST (317.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_12 (131.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Pytania i odpowiedzi (39.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Grzegorz Andrzej Koszczka - Kierownik RGKMPiR
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Krzysztof Milak
Data wprowadzenia:2012-07-19 12:26:53
Opublikował:Krzysztof Milak
Data publikacji:2012-07-19 12:35:52
Ostatnia zmiana:2012-07-30 14:17:02
Ilość wyświetleń:2340

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij