Zamknij okno Drukuj dokument

Ogłoszenie o zamówieniu: Remont drogi gminnej w miejscowości Głodowo

 

Lipno: Remont drogi gminnej w miejscowości Głodowo
Numer ogłoszenia: 313302 - 2014; data zamieszczenia: 22.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Lipnie , ul. A. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2886202, faks 054 2886200.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej w miejscowości Głodowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont drogi gminnej. Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Głodowo. Pas drogowy stanowi działkę 256/4,256/2 i 83 obręb Głodowo. Istniejąca droga posiada nawierzchnię nieulepszoną, bez uregulowanych poboczy. Teren objęty opracowaniem jest częściowo zurbanizowany. Wzdłuż drogi zlokalizowane są domy mieszkalne. W początkowej części przy granicy pasa drogowego zlokalizowana jest stacja paliw i baza magazynowa. Na terenie objętym opracowaniem nie występuje zadrzewienie kolidujące z przebudową. Przebieg drogi zaprojektowano po istniejącym przebiegu terenu z uwzględnieniem mechanicznego wyprofilowania istniejącej drogi uwzględniając dowiązanie do przyległego terenu. 2. Zakres robót obejmuje wykonanie drogi o szerokości 6,00 mb na odcinku 83 mb a na pozostałym o 5,00mb wraz z obustronnym poboczem gruntowym o szerokości 0,75m i spadku 6% w pozostałej części drogi. Na omawianej drodze przyjęto dwustronny spadek poprzeczny wartości 2%. Wykonanie nawierzchni w technologii dwuwarstwowej z mieszanki mineralno - bitumicznej odpowiadającej kategorii ruchu KR1 i 83 mb KR2. Długość drogi 1200 mb, powierzchnia jezdni 6319,00 m2. 3. Odwodnienie zrealizowano za pomocą spadków poprzecznych oraz podłużnych drogi. Rozwiązania projektowe nie powodują zmian w istniejących stosunkach wodnych. Z uwagi na zły stan techniczny istniejących przepustów projekt zakłada ich remont poprzez wymianą na przepusty o istniejących parametrach: w km 0+132 fi 300 w km 0+346 fi 200 w km 0+752 fi 800 w km 0+766 fi 600 na odcinku od km 0+767 od km 1+200 projekt zakłada wykonanie robót konserwujących na istniejących rowach przydrożnych. 4. W trakcie prowadzenia robót ziemnych zachować szczególną ostrożność w miejscach istniejącego uzbrojenia podziemnego. Sugeruje się by prace te były prowadzone ręcznie. 5. Szczegółowo przedmiot zamówienia oraz zakres robót do wykonania określa dołączony do SIWZ przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna a także projekt wykonawczy, którego oryginał znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej terenu budowy (nie jest to wymóg obligatoryjny) celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu i uzyskania informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do porównania przedmiaru robót z dokumentacją projektową. W przypadku nie ujęcia w przedmiarze elementu robót występującego w dokumentacji projektowej należy przedmiar uzupełnić o ten element i ująć go do oferty..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 196, poz. 620).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

gdy warunki pogodowe lub inne zdarzenia losowe, potwierdzone przez inspektora nadzoru, nie pozwolą na zrealizowanie umowy w terminie i zajdzie konieczność wydłużenia terminu jej wykonania; - gdy nastąpi zmiana polityki fiskalnej państwa, w szczególności w zakresie obowiązującego prawa podatkowego, w tym podatku od towaru i usług (wówczas zmianie ulegnie stawka podatku VAT, natomiast niezmienna pozostanie kwota netto); - gdy nastąpi zmiana możliwości finansowych Zamawiającego pozwalająca na wcześniejsza realizację zamówienia, wówczas zmianie ulegnie harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji; - gdy nastąpi zmiana kierownika budowy, z zastrzeżeniem, iż nowy kierownik budowy zaproponowany przez Wykonawcę musi spełniać wymagania postawione w niniejszej SIWZ. Stosowane zmiany na wniosek wykonawcy bądź zamawiającego, potwierdzone w uzasadnionych przypadkach przez Inspektora nadzoru zostaną wprowadzone do umowy w formie aneksu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uglipno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lipno, ul. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Lipno, ul. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki

SIWZ (301.3kB)    
zal_nr_1 (64.1kB)    
zal_nr_2 (38kB)    
zal_nr_3 (29.5kB)    
zal_nr_4 (33kB)    
zal_nr_5 (34kB)    
zal_nr_6 (28.5kB)    
zał nr 7 (86.5kB)    
Zał. nr 11 Oswiadczenie o grupie kapitalowej (54kB)    
glodowo ofertowy (30.5kB)    
projekt (7MB)    
sst glodowo (955.1kB)    

Metadane

Źródło informacji:Grzegorz Koszczka - Kierownik RGK
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Rafał Branecki
Data wprowadzenia:2014-09-22 13:12:20
Opublikował:Rafał Branecki
Data publikacji:2014-09-22 13:14:55
Ostatnia zmiana:2014-09-22 13:15:11
Ilość wyświetleń:958