ࡱ> HKG{<@bjbjzz4L<=$aaaaa<<<       $dn/E<<<<</aat<^aa < a12}0,(<<<<<<<//X<<<<<<<<<<<<<<<<+ :OPIS TECHNICZNY Remont drogi gminnej nr 170657C Wichowo - Popowo na odcinku od km 0+000 do km 0+200 Zakres opracowania Opracowanie wykonano dla odcinka drogi gminnej nr 170657C Wichowo - Popowo od km 0+000 do km 0+200 tj. na dBugo[ci 200 mb. Droga w ukBadzie komunikacyjnym Odcinek projektowanego remontu drogi gminnej le|y w cigu drogowym Bczcym miejscowo[ci Wichowo i Popowo. Posiada nawierzchni tBuczniow i |u|lowa o zr|nicowanej szeroko[ci od 3,5m do 5,2 m. Pocztek drogi w km 0+000 w miejscowo[ci Wichowo na granicy pasa jezdni drogi powiatowej nr 2725C Aochocin  Wichowo - Witkowo. Koniec remontowanego odcinka to km 0+200 za kaplic, tak|e w miejscowo[ci Wichowo. 3. Stan istniejcy Droga przebiega przez teren gminy Lipno. Pas drogowy o szeroko[ci od 10,0m do 12,5m. Jezdnia od km 0+000 do km 0+119 o nawierzchni tBuczniowej i od km 0+119 do km 0+200 o nawierzchni |u|lowej w znacznym stopniu zniszczona. Pobocza gruntowe obustronne, zawy|one, utrudniajce spByw wody do istniejcych roww przydro|nych, projektowane do [cicia i splantowania. Rowy przydro|ne obustronne wystpuj str. prawa od km 0+109 do km 0+152, str. lewa od km 0+109 do km 0+165, na caBych odcinkach s zaro[nite oraz cz[ciowo zamulone. W km 0+119 przepust pod droga 110 Bczcy studnie melioracyjne usytuowane w rowie po obu stronach, nie speBnia funkcji przy du|ej wodzie opadowej. Wystpujcy na odcinku drogi teren zabudowany to teren wsi Wichowo. PozostaBy odcinek drogi to tereny rolnicze z luzno rozrzucon zabudow gospodarstw rolnych. 4. Projektowane parametry drogi. Zaprojektowano wzmocnienie konstrukcji jezdni z dostosowaniem szeroko[ci jezdni do 5,0m. Parametry i zaBo|enia projektowe: - droga gminna klasy L - kategoria ruchu KR1 - szeroko[ jezdni 5,0m - prdko[ projektowa 40 km/h - chodnik lewostronny szeroko[ci 1,50m na odcinku od km 0+004 do km 0+095, dBugo[ci 91,0m - spadek poprzeczny chodnika 1% w kierunku jezdni - spadek poprzeczny jezdni od km 0+000 do km 0+101 jednostronny prawy 2% - odwodnienie powierzchniowe - szeroko[ poboczy str. prawa od km 0+000 do km 0+103 1,20m, dalej str. lewa i prawa od km 0+107 szer. 1,0m, spadek poprzeczny 6% 5. Projektowana konstrukcja drogi Od km 0+000 do km 0+119 - wyrwnanie i uzupeBnienie istniejcej podbudowy tBuczniowej kamieniem Bamanym 0/31,5, grub. w-wy 10 cm Od km 0+119 do km 0+200 - wyrwnanie i uzupeBnienie istniejcej podbudowy |u|lowej kamieniem Bamanym 0/31,5 na szeroko[ci 3,5m gr. w-wy 10 cm oraz dla poszerzenia obustronnie po 0,85m w-wa podbudowy gr. 20cm z kamienia Bamanego 0/31,5 - w-wa odcinajca z piasku gr. 10cm na poszerzeniu - koryta wykonywane obustronnie na poszerzeniu gBb. 30cm Na caBym odcinku drogi od km 0+000 do km 0+200 tj. 200mb - w-wa wyrwnawcza w ilo[ci 75kg/m2 z BA z mieszanki mineralno  bitumicznej - powierzchniowe utrwalenie emulsj i grysami 8/11 mm Zjazdy do gospodarstw i parking strona prawa 1 szt w km 0+103 strona lewa 2 szt na parking w km 0+104; km 0+155 - nawierzchnia z kamienia Bamanego 0/31,5mm grub. 15cm "$Zbvx^ . B V \ x  ĹҠyk^^^^^^Qh9[7h6jOJQJ^Jh9[7h0zOJQJ^Jh9[7h0z5OJQJ^Jh9[7h2POJQJ^Jh9[7h7SOJQJ^Jh9[7h,OJQJ^Jh9[7h9[75OJQJ^Jh5OJQJ^JhP 5OJQJ^Jh9[7h,5OJQJ^Jh9[7hY5OJQJ^Jh9[7hYOJQJ^J#h9[7hY5CJOJQJ^JaJ"$ . ^ ` 0D\VL$hdh^ha$gdco$ & Fdha$gdco $dha$gdco $dha$gdco  n r v x |  \ ^ ` ">JbnDFZ\濲̲}pcpcVh9[7h2POJQJ^Jh9[7h+uOJQJ^Jh9[7h]OJQJ^Jh9[7hA)HOJQJ^Jh9[7h^~OJQJ^Jh9[7hZ5OJQJ^Jh9[7hg;OJQJ^Jh9[7hZOJQJ^Jh9[7h88OJQJ^Jh9[7ho]OJQJ^Jh9[7hOJQJ^Jh9[7h6jOJQJ^Jh9[7h,OJQJ^JZVL,bFntv24<@Hx~ "˾˰{qg{g{Zh9[7hOJQJ^JhjOJQJ^JhNzOJQJ^Jh9[7h "OJQJ^Jh9[7h7q<OJQJ^Jh9[7h_6OJQJ^JhNzh_OJQJ^Jh9[7h"6OJQJ^Jh9[7h"OJQJ^Jh9[7h"5OJQJ^Jh9[7h2POJQJ^Jh9[7h_OJQJ^Jh9[7hOJQJ^J"Lz,FvHx"p xz\R,,$hdh^ha$gdcoprt~PRxzZ|,,ϴ~~~tttjtjh[h9[7h&XOJQJ^JUhLM=OJQJ^JhTaOJQJ^Jh9[7h OJQJ^Jh9[7hhOJQJ^Jh9[7h 6OJQJ^Jh9[7hh6OJQJ^Jh9[7h7q<6OJQJ^Jh9[7h7q<OJQJ^Jh9[7h"OJQJ^JhjOJQJ^Jh9[7hOJQJ^Jh9[7h wOJQJ^J!- w-wa odcinajca z piasku o grub. 10 cm - profilowane i zagszczone podBo|e - wykonanie koryta na gBb. 25 cm Na wszystkich zjazdach zlokalizowanych w rowach nale|y wykona przepusty dB. 6,0 m z rur HDPE 30 cm posadowionych na Bawie gr. 20cm z pospBki bez [cianek czoBowych. 6. Chodniki Strona lewa od km 0+004 do km 0+095 tj. 91 mb - kraw|nik betonowy 15/30/100na Bawie betonowej 7. Pobocza i rowy Istniejce pobocza gruntowe wymagaj [cicia bdz uzupeBnienia po wykonaniu nawierzchni z nadaniem spadku 6% w kierunku rowu. Przyjto szeroko[ [cicia do 1,2m. W miejscach zani|onych dokona uzupeBnienia wykorzystujc grunt ze [cinki lub odtwarzanych roww. Rowy nale|y odtworzy do formy trapezowej o szeroko[ci dna 40 cm i pochyleniu skarp 1:1,5. Odtworzy spadki podBu|ne i wyprofilowa skarpy, str. prawa od km 0+109 0+152, str. lewa od km 0+109 0+200. 8. Porcze drogowe stalowe W celu ochrony pieszych przed wkroczeniem na jezdnie z chodnika przy furtce w km 0+060 zaprojektowane porcze typu U-11a o dBug. 8,0m (po 2 szt z ka|dej strony). 9. Przepusty W km 0+002 istniejcy przepust PCV 315 po stronie lewej przedBu|y o 3,0 mb. Istniejcy przepust pod drog 110 przebudowa na 315 z PCV z wBczeniem do istniejcych studni melioracyjnych o dBug. 9,0mb. 10. Droga w przekroju podBu|nym i poprzecznym Zaprojektowano wyBcznie wyrwnanie (profilowanie) warstw 3 cm na wykonanej podbudowie. Na odcinku od km 0+060 do km 0+101dla zlikwidowania tworzcego si zastoiska wody na wjezdzie nale|y obni|y niwelet pionow o grubo[ warstw konstrukcyjnych drogi dla zlicowania nawierzchni drogi z powierzchni istniejcego wjazdu na teren szkoBy wykonanego z kostki, aby uBatwi spByw wody opadowej na stron praw. 11. Oznakowanie W projekcie ujto oznakowanie pionowe II grupy generacji poprzez uzupeBnienie znakw na sBupkach z rur ocynkowanych 2,5 cal. Znaki: A-7  2 szt; T-1  1 szt /100m/ 12. ZieleD Znajdujce si w cigach roww zakrzewienie nale|y wykarczowa i usun z pasa drogowego. 13. WpByw realizacji zadania na popraw bezpieczeDstwa ruchu drogowego i znaczenie zadania dla rozwoju spjnej, funkcjonalnej i efektywnej sieci - droga gminna dojazdowa bezpo[rednio do drogi powiatowej Aochocin  Wichowo  Witkowo - poprzez popraw stanu nawierzchni, jej wzmocnienie, zwikszony jest stopieD bezpieczeDstwa drogi - na caBym odcinku drogi zaprojektowano oznakowanie pionowe nowej generacji - droga gminna Bczca bezpo[rednio drog powiatow Aochocin  Wichowo  Witkowo oraz drog gminn Popowo  Karasiewo, uBatwiajca dojazd do szkoBy w Wichowie. ,,,,-----(.*.,...0.H..// /,//&0(01`1d1H22222܃܃viv_vRh9[7hOJQJ^Jhv OJQJ^Jh9[7h<OJQJ^Jh9[7haOJQJ^Jh9[7hFOJQJ^Jh9[7h*5OJQJ^Jh(U5OJQJ^JhXZ6OJQJ^Jh9[7h9[7OJQJ^Jh9[7h9[75OJQJ^Jh9[7h&XOJQJ^Jh9[7h*OJQJ^JhO-OJQJ^Jh9[7hDOJQJ^J,,..0.H..//,/(041223F4H4b4456\6999::;;;$hdh^ha$gdco233D4F4H4J4b4v4566\6 76787R77v888&999999":::ʿפrrhZrMh9[7hcoOJQJ^Jh9[7h+"~5OJQJ^JhsjOJQJ^Jh9[7h+"~OJQJ^JhWOJQJ^Jh9[7hPGOJQJ^Jh9[7hPG5OJQJ^Jh9[7h96OJQJ^Jh9[7h965OJQJ^Jh(U5OJQJ^Jh9[7h9[7OJQJ^Jh9[7hWKOJQJ^Jh9[7hdOJQJ^Jh9[7hd5OJQJ^J::;;;;;l<<<==>$>R>T>?&????4@6@:@<@ٱsh9[7h]OJQJ^Jh9[7hFOJQJ^Jh1OJQJ^Jh9[7h_OJQJ^Jh9[7htOJQJ^Jh9[7hCefOJQJ^Jh9[7h+"~OJQJ^Jh9[7h+"~5OJQJ^Jh9[7hcoOJQJ^Jh(U5OJQJ^Jh9[7hco5OJQJ^J;<=`>>:@<@$hdh^ha$gdco21h:pv . A!"#$% ^ 2 0@P`p2( 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p8XV~_HmHnHsHtHD`D NormalnyCJ_HaJmHsHtHJA J Domy[lna czcionka akapituPiP  Standardowy4 l4a ,k , Bez listy PK![Content_Types].xmlN0EH-J@%ǎǢ|ș$زULTB l,3;rØJB+$G]7O٭VFMG.|H" rxx5aKFXKS1,G-TNz b1UB8;^e9nNӨZ=dwqŷ7͠iލ.éIB'º;z~ݡOCQJ ˦96M .*!ޞovngUVo UYC<7^S*C0ױDzRA#8ꍉU47U6K|Ptu̹'Yv@~ !E1 ۰Nh4Of**byp/36Ĵ^NhwQV5nhϿ~Tڲ7ac$bL.Xܢ5w97[ Cֳ6|O(c5c4-h܇EMnUD !~`ϘJ0A?My71e1ۭ.Ѣ-4RUn{uSLɟ)nL \BuB7Ji\Cbw@m/k_֜aΒjFHP؏T,مdf|,Yd̬#r@PU(T7$ow<缂Frz:Y'[`߇@ST滪7_ǬFQ Zyٿ ڎ`rPh1,QWIDANT~AoE)C3`]dm2iVֵ褽Vl L ,2:<@!#$L,;<@"%8@0(  B S  ?   4 6 `bgz +ey   1 7 h i { Kf ;bcn1Bffii       g r y z N P j IKL  xde[p^`o(. ^`hH. pLp^p`LhH. @ @ ^@ `hH. ^`hH. L^`LhH. ^`hH. ^`hH. PLP^P`LhH.DCWv 7S&Xsj1N "./`0119[788g;7q<LM=A)HWK2PzV7WXZTaCefG-hj6jcoNz+"~ wP +u_*F(U7YY,tDd<0zZa"h]o]_^~PGC<O- 96L@@ ppppp,UnknownG*Ax Times New Roman5Symbol3. *Cx ArialA$BCambria Math"qQg':?% (% (4 2QHX ?Y2!xx OPIS TECHNICZNYBeata RetlikowskaV Oh+'0  $ D P \ ht|OPIS TECHNICZNYBeata RetlikowskaNormalV58Microsoft Office Word@:T,@rkp@/n@dn2}%՜.+,0 hp|  x(  OPIS TECHNICZNY Tytu  !"#$%&()*+,-./012345689:;<=>@ABCDEFIJMRoot Entry F{2}L1Table'WordDocument 4LSummaryInformation(7DocumentSummaryInformation8?MsoDataStore2}12}SNOQUUNIYVQ==22}12}Item PropertiesUCompObj {   F)Dokument programu Microsoft Word 972003 MSWordDocWord.Document.89q