Kolorowy pasek
Kolorowy pasek

U N I E W A Ż N I E N I E

 

Na podstawie artykułu 93 ustęp 1 punkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Gmina Lipno (Zamawiający) unieważnia postępowanie przetargowe o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku straży pożarnej na świetlicę wiejską w miejscowości Krzyżówki gm. Lipno.

Rozbieżności i braki dokumentacji projektowej w/wym przedsięwzięcia uniemożliwiają Zamawiającemu określenie wiążącego terminu ich usunięcia.

Wszystkich zainteresowanych za powstałe komplikacje przepraszamy a tym, którzy nam pomogli i zwrócili uwagę na istniejące rozbieżności i braki dziękujemy.

Ponowne ogłoszenie przetargu nastąpi na początku 2012 roku.

 

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Lipno. ul. Mickiewicza 29.87-600 Lipno (sekretariat)..


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku straży pożarnej na świetlicę wiejska w m. Krzyżówki gm. Lipno
Numer ogłoszenia: 304172 - 2011; data zamieszczenia: 25.09.2011

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Lipnie , ul. A. Mickiewicz 29, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2886202, faks 054 2886200.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lipno.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku straży pożarnej na świetlicę wiejska w m. Krzyżówki gm. Lipno.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku straży pożarnej na świetlicę wiejska w m. Krzyżówki gm. Lipno 2. Opis przedmiotu zamówienia: Zmiana sposobu użytkowania budynku Ochotniczej Straży Pożarnej na budynek świetlicy wiejskiej o funkcji kulturalno-oświatowej, zmiana konstrukcji dachu oraz dobudowa dodatkowych pomieszczeń wraz z budową zbiornika na nieczystości sanitarne. Zakres realizacji zadania inwestycyjnego obejmuje następujące roboty: - branża budowlana: roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe, roboty ziemne, fundamenty i strop nad piwnicą, ściany nadziemia i strop nad parterem, ściany poddasza i wieży, dach, ścianki działowe i kominy, tynki i okładziny wewnętrzne i malowanie, podłoża posadzki, stolarka i ślusarka, elewacja i roboty zewnętrzne. - branża sanitarna: budowa instalacji wod-kan, budowa instalacji centralnego ogrzewania. - branża elektryczna: tablice rozdzielcze, instalacje oświetlenia i gniazd wtyczkowych, instalacje siłowe zasilania gniazd 400V i urządzeń technologicznych, instalacja oświetlenia ewakuacyjnego, instalacja odgromowa. 3. Przedmiot zamówienia musi być wykonany i rozliczony do dnia 30.10.2012 r. 4. Szczegółowy zakres robót określają: dokumentacja projektowa, przedmiar robót, (kosztorys ofertowy) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Wersja papierowa dokumentacji technicznej dostępna w siedzibie Zamawiającego. 5. Załączony do niniejszej SIWZ przedmiar robót jest podstawą do wyceny przedmiotu umowy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z terenem budowy (wizji w terenie). 7. Prace będą wykonywane w obiekcie częściowo czynnym i Wykonawca zobowiązuje się zorganizować je tak, aby nie narażać nikogo na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca i Zamawiający ustalą szczegółowy harmonogram prac oraz warunki bezpieczeństwa i higieny pracy z podziałem obowiązków w tym zakresie. 8. Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej nazw producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione dokumentacji projektowej mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. 9. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne jakościowo, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowania rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. 10. W przypadku zaoferowania urządzeń bądź materiałów równoważnych. Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosowanych dokumentów takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta (aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne ujęte w dokumentacji projektowej). Brak w złożonej ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów dotyczących urządzeń równoważnych lub zastosowania urządzeń niezgodnych ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie i specyfikacji technicznej będzie powodowało odrzucenie oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.00.00.00-3, 45.10.00.00-8, 45.26.23.10-7, 45.26.25.22-6, 45.26.12.10-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy zł). 2. Wadium należy wnieść najpóźniej w terminie wyznaczonym na złożenie oferty tj. do dnia 12.10.2011 roku godz. 9:00. 3. Wykonawca może wnieść wadium w: 1) Pieniądzu, 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) Gwarancjach bankowych, 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na rachunek: 411500 1780 1217 8003 5058 0000 Kredyt Bank S.A. Filia 3 w Lipnie Odział we Włocławku (o ile jest to możliwe Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kserokopii przelewu). Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w wyznaczonym terminie składania ofert znajduje się na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca wykażą należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzech zamówień polegających na wykonaniu robót budowlanych o wartości brutto nie mniejszej niż 500 000,00 zł każde. Załączy referencje lub protokoły odbioru końcowego potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończone.;

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykażą dysponowanie co najmniej jedną osobę posiadającą przewidzianymi przepisami prawa uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia (kierownik budowy),

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca wykaże: a. posiadanie zdolności kredytowej lub środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 500 000,00 zł. b. opłaconą polisę w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 500.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1. Zmiany wynagrodzenia umownego: 1) W przypadku ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu robót Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty wartości przedmiotu umowy zgodnie z kosztorysami powykonawczymi, za faktycznie wykonaną ilość robót budowlanych. 2) W przypadku zaistnienia sytuacji powodującej wprowadzenie w trakcie realizacji zamówienia robót lub materiałów zamiennych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej - zamienne zakresy robót lub materiały zostaną ustalone przed ich realizacją w zatwierdzonym przez Zamawiającego protokóle konieczności, a ich wartość zostanie określona w oparciu o sporządzony przez Wykonawcę kosztorys szczegółowy. Wykonawca do sporządzenia kosztorysu szczegółowego przyjmie identyczne czynniki cenotwórcze, jakie określił w kosztorysie ofertowym. Wycena powyższa zastąpi wycenę danej pozycji określonej w kosztorysie ofertowym. 3) Ustawowe zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 4) W przypadku konieczności wykonania dodatkowych zamówień nie objętych dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, a niezbędnych do prawidłowego wykonania zakresu podstawowego, mogą one być wykonane na podstawie odrębnego zamówienia zleconego w oparciu o art. 67 ust.1 pkt.5). Zakres robót dodatkowych zostanie ustalony i zatwierdzony przez Zamawiającego w protokole konieczności, a ich wartość zostanie ustalona w oparciu o kosztorys. Wykonawca do kosztorysu przyjmie czynniki cenotwórcze, ceny materiałów i sprzętu w wielkości nie przekraczającej średnich cen z publikacji SEKOCENBUD z kwartału poprzedzającego okres wyceny. 2. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1) Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację zamówienia, 2) Z przyczyn niezależnych lub niemożliwych do przewidzenia przez Wykonawcę - zmiana osób pełniących funkcję kierownika budowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipno.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lipno. ul. Mickiewicza 29.87-600 Lipno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Lipno. ul. Mickiewicza 29.87-600 Lipno (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej Działanie 3.3 Odnowa i rozwój wsi w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

 

Załączniki

SIWZ (165kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Szczegółowa Specyfikacja Techniczna (2.4MB) Zapisz dokument  
Przedmiar roboty budowlane (568.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Przedmiar roboty elektryczne (965.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Przedmiar roboty sanitarne (2.1MB) Zapisz dokument  
Uprawnienia rzuty (4.7MB) Zapisz dokument  
architektura (8.7MB) Zapisz dokument  
Umowa-Projekt (71.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załączniki (70kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA (24kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Bardzo ważne - Uzupełnienia i wyjaśnienia Krzyżówki (10.1MB) Zapisz dokument  

Metadane

Źródło informacji:Grzegorz Koszczka - Kierownik RGK
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Krzysztof Milak
Data wprowadzenia:2011-09-26 13:21:40
Opublikował:Krzysztof Milak
Data publikacji:2011-09-26 13:31:36
Ostatnia zmiana:2011-10-19 11:53:06
Ilość wyświetleń:2596
Urząd Gminy Lipno
ul. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij