Kolorowy pasek
Kolorowy pasek

Ogłoszenie o zamówieniu: Remont drogi gminnej Wichowo-Popowo

Lipno: Remont drogi gminnej Wichowo-Popowo
Numer ogłoszenia: 177680 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Lipnie , ul. A. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2886202, faks 054 2886200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uglipno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej Wichowo-Popowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont drogi gminnej na odcinka nr 170657C Wichowo - Popowo od km 0+000 do km 0+200 tj. na długości 200 mb. 2. Droga w układzie komunikacyjnym Przedmiot zamówienia leży w ciągu drogowym łączącym miejscowości Wichowo i Popowo. Posiada nawierzchnię tłuczniową i żużlowa o zróżnicowanej szerokości od 3,5m do 5,2 m. Początek drogi w km 0+000 w miejscowości Wichowo na granicy pasa jezdni drogi powiatowej nr 2725C Łochocin - Wichowo - Witkowo. Koniec remontowanego odcinka to km 0+200 za kaplicą, także w miejscowości Wichowo. 3. Stan istniejący Droga przebiega przez teren gminy Lipno. Pas drogowy o szerokości od 10,0m do 12,5m.Jezdnia od km 0+000 do km 0+119 o nawierzchni tłuczniowej i od km 0+119 do km 0+200 o nawierzchni żużlowej w znacznym stopniu zniszczona. Pobocza gruntowe obustronne, zawyżone, utrudniające spływ wody do istniejących rowów przydrożnych, projektowane do ścięcia i splantowania. Rowy przydrożne obustronne występują str. prawa od km 0+109 do km 0+152, str. lewa od km 0+109 do km 0+165, na całych odcinkach są zarośnięte oraz częściowo zamulone. W km 0+119 przepust pod droga O110 łączący studnie melioracyjne usytuowane w rowie po obu stronach, nie spełnia funkcji przy dużej wodzie opadowej. Występujący na odcinku drogi teren zabudowany to teren wsi Wichowo. Pozostały odcinek drogi to tereny rolnicze z luźno rozrzuconą zabudową gospodarstw rolnych. 4. Parametry drogi. a) droga gminna klasy L b) kategoria ruchu KR1 c) szerokość jezdni 5,0m d) prędkość projektowa 40 km/h e) chodnik lewostronny szerokości 1,50m na odcinku od km 0+004 do km 0+095, długości 91,0m f) spadek poprzeczny chodnika 1% w kierunku jezdni g) spadek poprzeczny jezdni od km 0+000 do km 0+101 jednostronny prawy 2% h) odwodnienie powierzchniowe i) szerokość poboczy str. prawa od km 0+000 do km 0+103 1,20m, dalej str. lewa i prawa od km 0+107 szer. 1,0m, spadek poprzeczny 6% 5. Konstrukcja drogi 1) Od km 0+000 do km 0+119 a) wyrównanie i uzupełnienie istniejącej podbudowy tłuczniowej kamieniem łamanym 0/31,5, grub. w-wy 10 cm 2) Od km 0+119 do km 0+200 a) wyrównanie i uzupełnienie istniejącej podbudowy żużlowej kamieniem łamanym 0/31,5 na szerokości 3,5m gr. w-wy 10 cm oraz dla poszerzenia obustronnie po 0,85m warstwa podbudowy gr. 20cm z kamienia łamanego 0/31,5 b) warstwa odcinająca z piasku gr. 10cm na poszerzeniu c) koryta wykonywane obustronnie na poszerzeniu głęb. 30cm 3) Na całym odcinku drogi od km 0+000 do km 0+200 tj. 200mb a) warstwa wyrównawcza w ilości 75kg/m2 z BA z mieszanki mineralno - bitumicznej b) powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysami 8/11 mm 4) Zjazdy do gospodarstw i parking a) strona prawa 1 szt w km 0+103 b) strona lewa 2 szt na parking w km 0+104; km 0+155 c) nawierzchnia z kamienia łamanego 0/31,5mm grub. 15cm d) w-wa odcinająca z piasku o grub. 10 cm e) profilowane i zagęszczone podłoże f) wykonanie koryta na głęb. 25 cm Na wszystkich zjazdach zlokalizowanych w rowach należy wykonać przepusty dł. 6,0 m z rur HDPE O30 cm posadowionych na ławie gr. 20cm z pospółki bez ścianek czołowych. 6. Chodniki strona lewa od km 0+004 do km 0+095 tj. 91 mb a) krawężnik betonowy 15/30/100na ławie betonowej 7. Pobocza i rowy Istniejące pobocza gruntowe wymagają ścięcia bądź uzupełnienia po wykonaniu nawierzchni z nadaniem spadku 6% w kierunku rowu. Przyjęto szerokość ścięcia do 1,2m. W miejscach zaniżonych dokonać uzupełnienia wykorzystując grunt ze ścinki lub odtwarzanych rowów. Rowy należy odtworzyć do formy trapezowej o szerokości dna 40 cm i pochyleniu skarp 1:1,5. Odtworzyć spadki podłużne i wyprofilować skarpy, str. prawa od km 0+109 ÷ 0+152, str. lewa od km 0+109 ÷ 0+200. 8. Poręcze drogowe stalowe W celu ochrony pieszych przed wkroczeniem na jezdnie z chodnika przy furtce w km 0+060 zaprojektowane poręcze typu U-11a o dług. 8,0m (po 2 szt z każdej strony). 9. Przepusty W km 0+002 istniejący przepust PCV O315 po stronie lewej przedłużyć o 3,0 mb. Istniejący przepust pod drogą O110 przebudować na O315 z PCV z włączeniem do istniejących studni melioracyjnych o dług. 9,0mb. 10. Droga w przekroju podłużnym i poprzecznym Zaprojektowano wyłącznie wyrównanie (profilowanie) warstwą 3 cm na wykonanej podbudowie. Na odcinku od km 0+060 do km 0+101dla zlikwidowania tworzącego się zastoiska wody na wjeździe należy obniżyć niweletę pionową o grubość warstw konstrukcyjnych drogi dla zlicowania nawierzchni drogi z powierzchnią istniejącego wjazdu na teren szkoły wykonanego z kostki, aby ułatwić spływ wody opadowej na stronę prawą. 11. Oznakowanie W projekcie ujęto oznakowanie pionowe II grupy generacji poprzez uzupełnienie znaków na słupkach z rur ocynkowanych 2,5 cal. Znaki: A-7 - 2 szt; T-1 - 1 szt /100m/ 12. Zieleń Znajdujące się w ciągach rowów zakrzewienie należy wykarczować i usunąć z pasa drogowego. 13. W trakcie prowadzenia robót ziemnych zachować szczególną ostrożność w miejscach istniejącego uzbrojenia podziemnego. Sugeruje się by prace te były prowadzone ręcznie. 14. Szczegółowo przedmiot zamówienia oraz zakres robót do wykonania określa dołączony do SIWZ przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna a także projekt wykonawczy, którego oryginał znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Każdy z wykonawców zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej terenu budowy (nie jest to wymóg obligatoryjny) celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu i uzyskania informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do porównania przedmiaru robót z dokumentacją projektową. W przypadku nie ujęcia w przedmiarze elementu robót występującego w dokumentacji projektowej należy przedmiar uzupełnić o ten element i ująć go do oferty..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających nie przekraczających 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień odpowiadających swoim rodzajem zamówieniu podstawowemu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc złotych i 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 196, poz. 620).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawiała szczegółowych wymagań w zakresie tego warunku
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udokumentować wykazać się robotami budowlanymi wykonanymi w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wnioskami o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robot budowlanych odpowiadających rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje);
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia: - Kierownikiem budowy - posiadającym uprawnienia do kierowania robotami drogowymi;
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać: - środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 zł; - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczeniową nie niższą niż 100.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- gdy warunki pogodowe lub inne zdarzenia losowe, potwierdzone przez inspektora nadzoru, nie pozwolą na zrealizowanie umowy w terminie i zajdzie konieczność wydłużenia terminu jej wykonania; - gdy nastąpi zmiana polityki fiskalnej państwa, w szczególności w zakresie obowiązującego prawa podatkowego, w tym podatku od towaru i usług (wówczas zmianie ulegnie stawka podatku VAT, natomiast niezmienna pozostanie kwota netto); - gdy nastąpi zmiana możliwości finansowych Zamawiającego pozwalająca na wcześniejsza realizację zamówienia, wówczas zmianie ulegnie harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji; - gdy nastąpi zmiana kierownika budowy, z zastrzeżeniem, iż nowy kierownik budowy zaproponowany przez Wykonawcę musi spełniać wymagania postawione w niniejszej SIWZ. Stosowane zmiany na wniosek wykonawcy bądź zamawiającego, potwierdzone w uzasadnionych przypadkach przez Inspektora nadzoru zostaną wprowadzone do umowy w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uglipno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lipno, ul. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Lipno, ul. Mickiewicza 29, 87-600 Lipno (SEKRETARIAT).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki

SIWZ (317.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_1 (63.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_2 (38kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_3 (29.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_4 (33kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_5 (34kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zal_nr_6 (28.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
zał nr 7 (86.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Zał. nr 11 Oswiadczenie o grupie kapitalowej (54kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Kosztorys ofertowy (82kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Opis techniczny (39.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Poręcze ochronne Rys. nr 6 (131.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Przekrój konstrukcyjny Rys. nr 1 (152.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Przekrój konstrukcyjny Rys. nr 2 (127.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Przekrój konstrukcyjny Rys. nr 3 (139.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Przekrój konstrukcyjny Rys. nr 4 (152.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Sczegułowe Specyfikacje Techniczne WICHOWO - POPOWO (251kB) Zapisz dokument  
Zjazd polny Rys. nr 5 (162kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Grzegorz Koszczka - Kierownik RGK
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Rafał Branecki
Data wprowadzenia:2014-05-27 14:00:33
Opublikował:Rafał Branecki
Data publikacji:2014-05-27 14:02:35
Ostatnia zmiana:2014-05-27 14:02:43
Ilość wyświetleń:1128

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij